2025-10-05 18:04

„849 Testarossa“: naujas stilius, istorinis pavadinimas ir pirmtako technika

Dar nuo 1955-ųjų naudotu „Testarossos“ pavadinimu papuoštas įkraunamas hibridas iš esmės yra atnaujintas SF90, kurio naujas dizainas slepia didesnes technines galimybes ir naują, „skaitmeninį dvynį“ kuriančią išmaniąją sistemą.

„Ferrari“ pristatė naują, 1.050 AG galios hibridinį „849 Testarossą“, kuris gamoje keičia 2019–2024 m. gamintą „Ferrari SF90 Stradale“ ir bus antras galingiausias serijinis šio gamintojo modelis, nusileidžiantis tik 1.200 AG pasiekiančiam F800. Jis yra 50 AG galingesnis už savo pirmtaką, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,35 sekundės, per 6,35 – iki 200 km/val. ir gali skrieti „didesniu nei 330 km/val.“ greičiu.

Kaip dera „Ferrari“, kūrėjai neapsiribojo tik dėmesiu variklio galiai ir dinamikai: „849 Testarossa“ yra puikiai valdomas hiperautomobilis, savo galimybes galintis rodyti ne tik tiesiojoje. Tai įrodo gamintojo naudojama atskaitos sistema, sukurta, vertinant jam priklausančios Fiorano lenktynių trasos rato įveikimo laiką. Taigi, naujoji „Testarossa“ šią trasą įveikė per 1 min. 17,5 sek., arba 1,5 sekundės greičiau nei senasis „SF90 Stradale“. Ir ji vos 0,2 sekundės nusileido lenktynių trasai konfigūruotai ribotai senojo modelio leidimo versijai „SF90 XX Stradale“. Nors gyvenime tokie laiko skirtumai vargiai atrodo reikšmingi, lenktynių trasoje tai yra pastebimas progresas.

52795
130817
52791