Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Europoj kainuos 3x tiek, plėšia mus
tai taip. O iš ko išlaikyti žaliąjį kursą, juodžius Afrikoje ir pan. ?
supaprastinkit ir isimkit visus nereikalingus dalykus (sildoma vaira, navigacija ir pan.) ir padarykite nebrangu elektromobili zmonems, tada zmones pirks ir ne subsidiju.
Tai sakai, kai yra nepakankamas kiekis akumuliatorių pagaminamas, kad patenkinti paklausą, pirmiausia reikia pradėti konkuruoti segmente, kuriame yra mažiausios maržos? Ateis laikas ir pigiems elektromobiliams. ID2 toks žada būti. Tesla žadėjo savo paleisti, na bet mąstantiems tapo nebepriimtina.
ID 2 gamintojams biznis žymiai geriau ant dešrelių eina :) Ir kas galėjo pagalvot, kur nusiris VW.
Kažkas panašaus yra Dacia Spring
Volkswagen open to building military equipment for German army. Išsiversk.
Ne mums. Nusiperki tdi ir ramu
Ir kuo tas tdi ramu? Katalizatorių ir DPF keisti naujais po ~10 metų? Ar kai pukrštukai nusidėvi keisti naujais? Ai teisingai, nekeiti, geriausiu atveju, išpjauni. Na purkštukus arba tenka keisti padielkomis, arba parduodi problemą praplovęs tam kartui.
Savo nepagrįstomis teorijomis realaus vartotojo nuomonės nepakeisi. Važinėju naujais automobiliais, ir šiemet būtent tdi nusipirkau, nes man taip pigiau. Nesu nei pjovęs nei gadinęs puikiai tarnauja iki 300000km o vėliau ne aš važinėju, ne mano ir bėdos.
Realaus vartotojo :D vartotojas tai vartotojas, bet nei realistiškai, nei logiškai mčstantis.
Supratau, ligiškai masto tik abim katalizatorių pjovėjas
Gaminamas Kinijoje, bendros įmonės, tai čia kaip „kinietis“ su Toyota ženkliuku. Na gal kaž kiek tvarkingesnis.
Robotai dirba automob EU nepinga tur būt del kampščiu
Europoje yra saugumo reikalavimai, garantija, PVM, didesni mokesčiai, ir ne gamyba subsidijuojama, o įsigijimas.