IAA parodoje dominavo kiniški automobiliai, bet sėkmės receptas dar neatrastas

„Europoje ir Europai“ – tokia frazė buvo viena dažniausiai skambančių Miuncheno parodoje. Ir taktika pasiteisina, nes gamintojai, kaip BYD ar SAIC, anksčiau neįtikdavę europiečiams, dabar atsikanda vis riebesnę rinkos dalį. Ir atvirkščiai – „Volkswagen“, kuris į Kiniją atėjo su analogiška taktika, kenčia dėl aršios konkurencijos ir kovoja, kad atsigautų po 24% sumenkusių pardavimų 2020–2024 m. laikotarpiu, teigia „Reuters“. Sunkumų patiria ne tik šis gamintojas, bet ir „Mercedes-Benz“ bei BMW.
Parodoje naujausius gaminius, skirtus Europai, pristatę Kinijos automobilių gamintojai neslėpė, kad savo galimybes šiame regione, kur vis dar dominuoja tokie ženklai kaip „Volkswagen“ ir „Renault“, vertina vis geriau.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai