2025-09-15 15:06

IAA parodoje dominavo kiniški automobiliai, bet sėkmės receptas dar neatrastas 

Gamintojo nuotr.
Gamintojo nuotr.
Kinijos automobilių gamintojai, kurie anksčiau savo produktus Europoje sunkiai įsiūlydavo, dabar žaidžia atviromis kortomis: jie čia atėjo, kad pasiliktų, rodo Miunchene, Vokietijoje, praėjusią savaitę vykusi tarptautinė automobilių paroda „IAA Mobility“. Įsitvirtinti kinai rengiasi panaudodami tą pačią strategiją, kurios europiečiai ėmėsi plėsdamiesi Kinijoje.

„Europoje ir Europai“ – tokia frazė buvo viena dažniausiai skambančių Miuncheno parodoje. Ir taktika pasiteisina, nes gamintojai, kaip BYD ar SAIC, anksčiau neįtikdavę europiečiams, dabar atsikanda vis riebesnę rinkos dalį. Ir atvirkščiai – „Volkswagen“, kuris į Kiniją atėjo su analogiška taktika, kenčia dėl aršios konkurencijos ir kovoja, kad atsigautų po 24% sumenkusių pardavimų 2020–2024 m. laikotarpiu, teigia „Reuters“. Sunkumų patiria ne tik šis gamintojas, bet ir „Mercedes-Benz“ bei BMW. 

Parodoje naujausius gaminius, skirtus Europai, pristatę Kinijos automobilių gamintojai neslėpė, kad savo galimybes šiame regione, kur vis dar dominuoja tokie ženklai kaip „Volkswagen“ ir „Renault“, vertina vis geriau.

52795
130817
52791