Pardavimų ABC: vartotojų segmentavimas
Turėdami užtektinai patikimos informacijos apie vartotojus, galite parengti labiau pagrįstus ir mažiau rizikingus sprendimus, kaip paskirstyti ir eikvoti savo išteklius, siekiant pardavimų tikslų. Tačiau turite įvertinti tai, kad patikimos informacijos apie vartotojus, jų grupes ir vertybines orientacijas galite gauti tik pirmine informacija pagrįstu tyrimu.
Geri pardavimų sprendimai dažniausiai priimami turint tam gerai paruoštą pagrindą, paremtą kokybiška, patikima ir pakankama informacija. Tokios informacijos galite gauti atlikę išsamias savo pagrindinių vartotojų apklausas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai