Slaptieji pirkėjai: bemaž ant vieno laiptelio ir „Telia“, ir „Tele2“
                                                                                            
                                                                                    Tyrimo metu buvo imituojami realaus apsipirkimo scenarijai: slaptieji pirkėjai domėjosi telefono įsigijimu sau „Bitės“, „Telios“ ir „Tele2“ salonuose, tikrindami darbuotojų aptarnavimo kokybę, įsiklausymą į klientų poreikius, gebėjimą pasiūlyti pirkėjų poreikius atitinkantį variantą, pateikti papildomų prekių ar paslaugų siūlymą. Tyrimo apimtis – 30 vizitų.
Tyrimas šį rugsėjį buvo atliktas didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
 - Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
 - Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai