Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-18 11:54
2025-09-18 08:07
RĖMIMAS
2025-09-18 06:15
2025-09-17 12:01
2025-09-17 05:45
2025-09-15 12:20
2025-09-15 11:40
2025-09-12 21:30
2025-09-12 07:53
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O kam reikalinga 1435mm vėžė iki oro uosto nuo Vilniaus gel stoties? Pinigų neturi kur dėti, ar nepamatuota strategija, kad iš Varšuvos važiuos tiesiogiai į VNO oro uostą?
Iš Kauno, Panevėžio, Rygos, iš Vilniaus stoties rajono - čia apie fizinius asmenis. Komercinei veiklai turbūt irgi yra vertės.
aš labai tikiuosi, kad bus ir tarpmiestinės jungtys į VNO iš Kaišiadorių, Vievio ir Lentvario + naktiniai traukiniai. Šių miestelių ptrauklumas neapsakomai užaugtų.
Ne tik VNO bet ir KUN bus sujungta kas išvis super, nes ypač Kauno patogumas pasijaus Lietuvai.
Garbieji, matomai nesuprantate, ka jau yra 1520 pločio geležinkelio jungtis iš Vilniaus stoties į oro uostą. Klausiu kam reikalinga 1435mm jungtis?
Kitaip tariant, eis ten pat kur dabartinis geležinkelis, tik į KUN užsuks.
Tarpukariu Kauno ponios per naktį nuvažiuodavo traukiniu į Berlyną apsispirkti. Tarybiniais laikais per naktį buvo galima nuvažiuoti į Maskvą nusipirkti deficito. Po šimto metų vėl galėsime gyventi civilizuotai. Tegul tik greičiau stato Rail Baltic.
Prisiminei tuos laikus, kai dar lėktuvų nebuvo?
Tai kada jau bus galima vienu reisu iš Vilniaus į Amsterdamą nulėkt?