Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-26 10:50
2025-09-26 07:38
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
2025-09-23 12:05
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Logiškas sprendimas. Šveicarai daro tą patį - nepraleidžia fūrų tranzitu (arba tik už labai didelį mokestį), o jas veža traukiniais naktimis.
Bravo. Užskaitau.
Gal toks būdas išspręstų ir mobilumo paketo problemas: turi bendrovę Vokietijoje, o gelžkelis arveža puspriekabę: varinėji po šalį ir grįžti į Lietuvą nereikia las kelintą mėnesį. A?
Geležinkeliai veža tik puspriekabę, o mobilumo paketo reikalavimai taikomi vilkikams ir vairuotojams. Puspriekabių pargabenimas geležinkeliu ilguoju periodu išstums smulkius ir vidutinius vežėjus iš rinkos, nes "geležinkelio" kaina bus mažesnė nei parvykimas sava eiga.
B.londinas.
Verslas geriausias čia lenkams, (ar) ką iš to gaus LG? Būtų įdomu pamatyti skaidrų pajamų pasiskirstymą pagal dalyvaujančias šalis.