TV3 grupė atnaujino vieną iš valdomų kanalų

„TV3 šiemet pripažinta geriausiu žiniasklaidos prekės ženklu Lietuvoje („Baltic Brands“ tyrimas, – VŽ), o pagrindinis grupės kanalas šalyje žiūrimiausias jau 18 m. Matydami ir kitų savo grupės kanalų potencialą bei galvodami apie kiekvieną labai skirtingą savo žiūrovą, nusprendėme atnaujinti ir TV6. Nuo šiol jis bus ne tik modernesnis ir lengviau atpažįstamas, bet ir dar labiau artimas visai grupei“, – sako Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė.
VŽ primena, kad 2019 m. pabaigoje pasikeitė ir pagrindinis TV3 prekės ženklas visose Baltijos šalyse. Kartu keitėsi ir mokamos televizijos produktų prekių ženklai bei pavadinimai.
Plačiau skaitykite čia: L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas
Savo ruožtu šiemet 20-ąjį gimtadienį švenčiantis TV6 kanalas žiūrovus nuo šio spalio pasitinka ir su nauju įvaizdžiu, ir su gerokai praplėstu turiniu bei šūkiu „Pasimėgauk!“. Atsinaujinimo klipą rasite čia.
Šio kanalo pirmasis pavadinimas 2002 m. buvo „Tango TV“, 2008 m. jis pakeitė pavadinimą į TV6.
TV3 grupei Lietuvoje priklauso televizijos kanalai TV3, TV6, TV8 ir „TV3 Plus“, naujienų portalas „tv3.lt“, nemokama internetinė vaizdo platforma „TV3 Play“, radijo stotis „Power Hit Radio“, internetinė radijo stotis „PWR Gold“, skaitmeninė palydovinė televizija „Home3“, sporto kanalai „TV3 Sport“, „TV3 Sport 2“ ir „TV3 Sport Open“, populiariausių filmų kanalas „TV3 Film“ ir naujos kartos televizija „Go3“.
VŽ rašė, kad nepaisant pandemijos ir Rusijos pradėto karo Ukrainoje bei jau buksuojančios ekonomikos, pagrindinės televizijų grupės skaičiuoja sėkmingus ir praėjusių metų rodiklius, ir šiemetinę situaciją. Kiek sumenkusius didžiųjų prekės ženklų komunikacijos biudžetus televizijoje kompensuoja nauji vardai.
Pasak L. Blaževičiūtės, 2021-ieji, nepaisant besitęsiančios pandemijos, galiausiai buvo geri metai beveik visai žiniasklaidos rinkai.
„Vartojimas išliko gana aukštas, palyginti su priešpandeminiu laikotarpiu, reklamos rinkoje taip pat buvo gerokai daugiau optimizmo – klientai ir partneriai grįžo prie įprastų reklamos planavimo ciklų. 2021 m. rinka atsistatė, todėl visų rinkos dalyvių pajamos daugiau ar mažiau augo, priklausomai nuo to, koks buvo atspirties taškas ir kiek krito per patį pandemijos piką“, – situaciją vertina L. Blaževičiūtė.
UAB „All Media Lithuania“, valdančios TV3 kanalų grupę, pardavimai per 2021 m. išaugo 11%, iki 30,3 mln. Eur, grynojo pelno gauta beveik 5% daugiau nei ankstesniais metais, 6,4 mln. Eur.
Plačiau skaitykite: Komercinė TV: rizikų įžvelgia, bet ruošiasi svarbiausiam metų ketvirčiui