„Swedbank“ išlaiko lyderystę, aukso amžius vaistinėms ir siuntų bendrovėms
- Kas lemia „Swedbank“ lyderystę ir kodėl yra toks atotrūkis nuo SEB.
- Labiausiai augę ir kritę prekių ženklai per metus.
- „Eurovaistinės“ bei „Camelios“ prekių ženklai įsitaisė mylimiausių prekių ženklų dešimtuke.
- Lojalumas „Borjomi“, „Viados“ ir „Viči“ ženklams sumenko.
„Baltic Brands“ tyrimas atliekamas nuo 2012 m. visose trijose Baltijos šalyse. Kiekvienoje valstybėje apklausiama apie 1.000 respondentų. 2022 m. tyrime, kuris buvo atliktas šį rugpjūtį, buvo vertinama daugiau kaip 300 prekių ženklų, priklausančių 33 kategorijoms, – nuo telekomunikacijų įmonių, mažmeninės prekybos, susisiekimo, siuntų, gėrimų prekių ženklų iki populiariausių kultūros įstaigų ar renginių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai