Komercinė TV: rizikų įžvelgia, bet ruošiasi svarbiausiam metų ketvirčiui
- Televizijų grupių finansiniai rodikliai ir prognozės šiems metams.
- Karo nulemtas rinkos paralyžius pradėjo slūgti gegužės mėnesį.
- Per vasarą pardavė praktiškai kiekvieną įmanomą reklamos eterio sekundę.
- Mato visas prielaidas, kad su tam tikromis išimtimis paklausa TV reklamai išliks aukšta.
Laura Blaževičiūtė, TV3 žiniasklaidos grupės generalinė direktorė, pabrėžia, kad 2021-ieji, nepaisant besitęsiančios pandemijos, galiausiai buvo geri metai beveik visai žiniasklaidos rinkai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai