2022-08-29 18:19

Komercinė TV: rizikų įžvelgia, bet ruošiasi svarbiausiam metų ketvirčiui

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nepaisant pandemijos ir Rusijos pradėto karo Ukrainoje bei jau buksuojančios ekonomikos, pagrindinės televizijų grupės skaičiuoja sėkmingus ir praėjusių metų rodiklius, ir šiemetinę situaciją. Kiek sumenkusius didžiųjų prekės ženklų komunikacijos biudžetus televizijoje kompensuoja nauji vardai.
  • Televizijų grupių finansiniai rodikliai ir prognozės šiems metams.
  • Karo nulemtas rinkos paralyžius pradėjo slūgti gegužės mėnesį.
  • Per vasarą pardavė praktiškai kiekvieną įmanomą reklamos eterio sekundę.
  • Mato visas prielaidas, kad su tam tikromis išimtimis paklausa TV reklamai išliks aukšta.

Laura Blaževičiūtė, TV3 žiniasklaidos grupės generalinė direktorė, pabrėžia, kad 2021-ieji, nepaisant besitęsiančios pandemijos, galiausiai buvo geri metai beveik visai žiniasklaidos rinkai.

52795
130817
52791