Politiniai vingiai: referendumas dėl konservatorių ir slaptasis ginklas – L. Kasčiūnas

„Vis girdėti, kad rinkiminė kampanija neįdomi, kampanija nevyksta. Gal ir nieko stebėtino, gi turime rinkimus, kur stipriai yra apribota parama, reklama ir komunikacija, tad ir matome pasyvią rinkiminę kampaniją. Vis tik įdomybių ir klaustukų, įvertinus žiniasklaidos analizę netrūksta“, – kalba Mykolas Katkus, duomenų analizės startuolio „Repsense“ vienas įkūrėjų.
Analizė apima periodą nuo liepos 1 d. iki spalio 6 d., buvo vertinti politikų paminėjimai visoje pagrindinėje žiniasklaidoje: lankomiausiuose Lietuvos interneto portaluose, periodinėje spaudoje, televizijos ir radijo žiniose ir ekonominės tematikos laidose, svarbiausiuose podkastuose, iš socialinės žiniasklaidos buvo analizuotas „YouTube“ kanalas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai