Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2024-11-21 09:00

Rinkodaros biudžetai 2025 m.: optimistinius planus karpo nežinomieji

Peržengė ploną ribą ir nuo masinės komunikacijos pereina prie nišinių kanalų

VŽ koliažas (iš kairės): Kristupas Buzys, „Maximos“ rinkodaros direktorius, Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius, Neringa Podkopajeva, „Lidl“ rinkodaros vadovė, Andrejus Dudko, „Iki“ rinkodaros vadovas, ir Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“.
VŽ koliažas (iš kairės): Kristupas Buzys, „Maximos“ rinkodaros direktorius, Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius, Neringa Podkopajeva, „Lidl“ rinkodaros vadovė, Andrejus Dudko, „Iki“ rinkodaros vadovas, ir Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“.
Po ryškesnio reklamos rinkos šuolio 2023-iaisiais, regis, šiuos metus užbaigsime kiek nuosaikesniu augimu, nors didžiausi reklamos užsakovai – pirmuoju smuiku griežiantys prekybos tinklai ir telekomunikacijų įmonės – tempo nemažina.

Reklamos rinką šiemet perbraižo pokyčiai TV segmente, apčiuopiamai sumenkęs lauko stendų sostinėje skaičius, dar ryškiau – ir pačių verslų siekis ieškoti ir bandyti labiau nišinius reklamos kanalus, o ne vien su savo žinute mėginti įsisprausti į reklamos perpildytą televiziją. 

Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo „Inspired UM“ direktorius, teigia, kad, žvelgiant į kitus metus ir atsiribojant nuo pasaulio, 2025-ieji turėtų būti palankūs reklamos rinkai. Svarbiausia to priežastis – optimistiški vartotojų lūkesčiai ir auganti perkamoji galia. 

52795
130817
52791