Rinkodaros biudžetai 2025 m.: optimistinius planus karpo nežinomieji
Peržengė ploną ribą ir nuo masinės komunikacijos pereina prie nišinių kanalų
Reklamos rinką šiemet perbraižo pokyčiai TV segmente, apčiuopiamai sumenkęs lauko stendų sostinėje skaičius, dar ryškiau – ir pačių verslų siekis ieškoti ir bandyti labiau nišinius reklamos kanalus, o ne vien su savo žinute mėginti įsisprausti į reklamos perpildytą televiziją.
Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo „Inspired UM“ direktorius, teigia, kad, žvelgiant į kitus metus ir atsiribojant nuo pasaulio, 2025-ieji turėtų būti palankūs reklamos rinkai. Svarbiausia to priežastis – optimistiški vartotojų lūkesčiai ir auganti perkamoji galia.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai