TV rinka eižėja: derybinės galios kanalų rankose, bet smegduobė jau veriasi

- TV paradoksai: auditorijos reitingai krenta, reklamos kainos drastiškai auga, o prie TV durų vis tiek rikiuojasi reklamdavių eilė.
- Televizija, ilgus metus Lietuvoje dominavusi kaip pagrindinė medija, pagrindinis reklamos kanalas, diktavęs visas madas, tikėtina, užleis savo sostą.
- Pašnekovai lengviau atsidūsta dėl fakto, kad prieš kelerius metus TV3 grupei nepavyko įsigyti M-1 grupės.
- TV beda pirštu į faktą, kad matavimo sistemos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje smarkiai atsilieka ir šiandien jau neatspindi realios TV vartojimo situacijos.
TV reklamos kainos kyla sezono viduryje, nors ir turimos metinės ilgalaikės sutartys ir susitarimai su pagrindiniais šalies komerciniais kanalais, situaciją dar labiau aštrina ir tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys, rodantys, kad TV pasiekiamos auditorijos reitingai smunka. Tai reiškia, kad, norint televizijoje pasiekti norimą tikslinę auditoriją, teks pirkti dar daugiau reklamos, nors eteris ir taip perpildytas – TV gali per valandą transliuoti 12 minučių reklamos.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai