Veiklą pradeda nauja rinkos tyrimų agentūra

Iki šių metų sausio E. Šeimienė daugiau nei 6 metus vadovavo KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutui, dar anksčiau dirbo tyrimų bendrovėje „Kantar“.
„Elgsenos mokslas rinkodaros kontekste apima psichologinių, socialinių ir kognityvinių įžvalgų taikymą, siekiant suprasti ir paveikti žmonių elgseną. Lietuvos rinka bei joje veikiantys rinkodaros specialistai yra pasiekę tam tikrą brandą ir supranta, kad toks gilus požiūris yra būtinas, norint kurti išties efektyvias rinkodaros strategijas bei sėkmingai prisitaikyti prie besikeičiančio pasaulio. Padėsime organizacijoms tai padaryti ir būti vienu žingsniu priekyje“, – sako E. Šeimienė.
HUBEL teiks tyrimų paslaugas, analizuos vartotojų elgseną, suteiks verslui įžvalgų apie tai, kaip vartotojai elgiasi ir kodėl. Agentūra taip pat siūlys konsultacijas, ves mokymus bei dirbtuves, kurs rinkodaros strategijas bei patars pozicionavimo klausimais.
„Šiuo metu rinkoje atliekamų vartotojų tyrimų potencialas neretai lieka pilnai neišnaudotas, nes tyrimai kartais nepakankamai gilūs arba yra kiek per daug nutolę nuo to, kaip iš tiesų elgiasi vartotojai ir klientai. Todėl neapsiribosime tik tyrimais ir analizėmis, bet ir teiksime konkrečias rekomendacijas, kaip gautas įžvalgas paversti veiksmingomis rinkodaros strategijomis“, – priduria E. Šeimienė.
Rinkos tyrimų paslaugas Lietuvoje teikia „Nielsen“, „Kantar“, „Rait“, „Civitta“, KOG ir kt.