2017-11-28 22:01

Kaip auginti mažuosius zuckerbergus

Stumti visų vaikų į programuotojų kelią nereikia, tačiau juos būtina supažindinti su informatinio mąstymo principais ir ugdyti tuos įgūdžius, kurie robotizavimo amžiuje juos apsaugotų nuo žemų pajamų spąstų. 
 Timo Chongo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Stumti visų vaikų į programuotojų kelią nereikia, tačiau juos būtina supažindinti su informatinio mąstymo principais ir ugdyti tuos įgūdžius, kurie robotizavimo amžiuje juos apsaugotų nuo žemų pajamų spąstų. Timo Chongo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Nežinau, kaip jus, bet mane labai baugina ketvirtoji pramonės revoliucija“, – į Lietuvos mokytojų pilną salę kreipiasi pedagogė Austėja Landsbergienė. Mokytojos įbaugintos neatrodo.

Vienos maigo savo išmaniuosius, kitos sukryžiavusios rankas iš padilbų žvelgia į privačių mokyklų savininkę. Ši priversta kelti toną.

„Jau yra startuolių, kuriančių technologijas, kurios padės mums gyventi amžinai arba gerokai ilgiau nei iki šiol. Jau yra mokslininkų, kurie analizuoja, kaip nemirtingumas paveiks visuomenę, kuri bus nepajėgi jo įpirkti! O apie ką kalbame mes? Šiandien Vilniuje, vienoje kolegijų, yra švietėjos etatas! Tai nėra žmogus, kuris rūpinasi švietimu, tai žmogus, kuris daro popierines kopijas. Silicio slėnyje – nemirtingumas. Vilniuje – švietėja!“

52795
130817
52791