„Norfos“ lojalumo sistema naudojasi pusė Lietuvos: 10% nuolaida kiekvienam pirkimui – ne riba
Dainius Dundulis, 161 parduotuvę Lietuvoje valdančios UAB „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas ir gamybos bei logistikos UAB „Rivona“ generalinis direktorius, prisimena, kad „Norfa“ savo pirkėjams nuolaidų korteles pasiūlė 2003 m. – viena iš pirmųjų tarp didžiųjų mažmeninių prekybos tinklų. Jos iš karto tapo labai populiarios ir per pora metų jų išdalina beveik milijonas, pvz., 2005 m. jos aktyviai naudotos apie 700.000 pirkėjų.
„Norfos“ pirkėjai pernai sutaupė 56 mln. Eur
2024 m. „Norfos“ nuolaidų kortelėmis pasinaudojo 1,36 mln. pirkėjų, t. y. apie pusė šalies gyventojų arba, vidutiniškai, kiekviena šeima.
„Toks aktyvus „Norfos“ lojalumo kortelių naudojimas gali būti siejamas ir su tuo, kad jos teikia vienas dosniausių nuolaidų. Tai kortelės be apgaulės su labai skaidriomis ir pirkėjui aiškiomis nuolaidomis“, – tvirtina D. Dundulis.
Per visus 2024 m. pirkdami su nuolaidų kortelėmis pagal galiojančias lojalumo sąlygas pirkėjai į nuolaidų korteles gavo apie 13,63 mln. N eurų, o daliai pirkinių vertės padengti panaudojo apie 12,33 mln. N eurų. Iš viso nuolaidų, pridėjus ir per akcijas suteiktas, „Norfos“ pirkėjai pernai gavo net 56 mln. Eur. Į šią sumą įskaičiuota, pvz., pirmadieniais vykstančios išpardavimo akcijos su 50% nuolaida žuviai ant ledo ir sveriamai rūkytai, šviežiems vaisiams ir daržovėms, tortams ir plokštainiams, kai kasoje pateikiama „Norfos“ nuolaidų kortelė. Šiemet per 9 mėnesius „Norfos“ pirkėjai iš viso jau gavo 47,6 mln. Eur nuolaidų, pirkdami su nuolaidų kortelėmis pagal galiojančias lojalumo sąlygas savo kortelėse sukaupė apie 11,48 mln. N eurų.
„Matome, kad N eurus, kuriuos sukaupia apsipirkdami „Norfoje“, mūsų pirkėjai aktyviai naudoja atsiskaitydami ir „N vaistinėse“, mat šia nuolaidų kortele galima pasinaudoti ir perkant tam tikras prekes mūsų grupės vaistinėse“, – pasakoja Jurgita Bočkuvienė, „Norfos“ marketingo vadybininkė.

Daugėja virtualių kortelių, o labiausiai laimi „šeimos“ kortelės savininkai
„Mūsų pirkėjai naudojasi ir plastikinėmis, ir virtualiomis lojalumo kortelėmis, kurias turi parsisiuntę į išmaniuosius telefonus su „Norfos“ programėle. Pastarųjų dalis nuolat daugėja, jas galima atsisiųsti nemokamai. Pernai jos sudaro apie 16% visų nuolaidų kortelių, o šiemet – jau apie 21%, – teigia J. Bočkuvienė. – Beje, dalis iš 79% pirkėjų turi ir plastikines, ir virtualias korteles, kurias susieja tarpusavyje, todėl iš viso „Norfos“ programėle telefone naudojasi per 400.000 žmonių, t. y. beveik trečdalis mūsų lojalumo sistemos dalyvių. Turėdamas abi korteles kasoje pirkėjas gali naudotis bet kuria iš jų. Tiesa, dalis šeimų pasidalina: vienas naudoja virtualią, kitas – plastikinę kortelę su tuo pačiu numeriu. Tuomet nuolaidos kaupiasi vienoje bendroje šeimos sąskaitoje. Taip sudėjus bendrus pirkimus galima gauti didesnes nuolaidas.“
Naudotis „Norfos“ programėle patogu ir todėl, kad joje visuomet gali matyti visus pirkimo kvitus, pvz., net už praėjusius metus ar pasirinktą laikotarpį, pirkimo kvitus gali išsitraukti, jei reikia įrodyti, kad pirkinys turi garantiją, čia matai skelbiamas nuolaidas ir akcijas, kiek gavai N eurų už pirkinius, kiek jų sukaupei ar panaudojai. Virtualių kortelių savininkai taip pat gali naudotis tik jiems skirtais kuponais, puoselėdami tvarumą atsisakyti popierinių kasos kvitų. Turintis ir plastikinę kortelę, pvz., ją pametęs, programėlėje šią kortelę gali užblokuoti, kad niekas negalėtų pasinaudoti joje sukauptais N eurais.
„Norfos“ nuolaidų sistema nerenka ir nesaugo jokių asmens duomenų. Pasak D. Dundulio, tai ir paprasta galimybė apsisaugoti nuo internetinių duomenų vagišių, ir garantuota ramybė klientams.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/3278?placement=
Kaip tapti „auksinės“ nuolaidos pirkėju
„Norfa“ savo pirkėjams siūlo trijų tipų nuolaidų korteles: „Klasikines“, „Sidabrines“ ir „Auksines“. 2024 m. iš visų 1,36 mln. naudotų kortelių 90,5% buvo „Klasikinės“, 7,5% – „Sidabrinės“ ir 2% – „Auksinės“. Pastarosios dvi kortelės yra išduodamos tik tiems, kurie pasiekia tam tikrą pirkinių sumą per kalendorinius metus. Pvz., jei per 2023 m. su „Klasikine“ kortele buvo įsigyta prekių už sumą, kuri sudarė nuo 2.000 iki 3.999 Eur, šią kortelę jos savininkas 2024 m. pradžioje galėjo keisti į „Sidabrinę“, o jei pirko už daugiau kaip 4.000 Eur – kitų metų sausio 1 d. gali pasiimti „Auksinę“ nuolaidų kortelę. „Sidabrinės“ ir „Auksinės“ kortelės galioja vienerius metus. Beje, jei plastikinių kortelių savininkams jas būtina pasikeisti parduotuvėje, tai virtualios kortelės telefone metų pradžioje pakeičiamos automatiškai.
Pasak D. Dundulio, pasinaudojus „Norfos“ nuolaidų kortelių lojalumo sistema kiekvienam pirkimui galima gauti ir 10% ar net didesnę nuolaidą.
„Momentinė 1% nuolaida taikoma pirkinių sumai nuo 15 iki 30 Eur, o nuo 120 Eur – net 5%. Jei praėjusį mėnesį pirkta už daugiau kaip 75 Eur, – prisideda dar 1% nuolaida, perkant „Praktiškomis valandomis“ (iki 10 ir po 20 val.) – dar +3%, „Sidabrinės“ kortelės savininkui pritaikoma 1%, o „Auksinės“ – 2% nuolaida. Be to, net iki 50% savo pirkinių sumos galima apmokėti N eurais, kurie kaupiasi už anksčiau įsigytas prekes“, – atkreipia dėmesį „Norfos“ vadovas.
Beje, perkantys „Norfos bazėje“ sostinės Savanorių pr. gauna dar papildomai 3% nuolaidą. Todėl, akcentuoja „Norfos“ vadovas, čia ypač dažnai apsiperka didmenininkai, kavinių ir restoranų atstovai.
Su lojalumo kortele pirkinių krepšelis turtingesnis
2024 m. pirkimai su „Norfos“ nuolaidų kortele sudarė beveik 82% nuo visos apyvartos, o per š. m. pirmus devynis mėnesius – per 83%. Jei 2024 m. pirkimo kvitai su „Norfos“ nuolaidų kortele sudarė apie 67,5% nuo visų pirkimų, tai per š. m. pirmus 9 mėnesius – apie 69,6%.
„Pirkėjai, kurie perka su „Norfos“ lojalumo kortele, ir pernai, ir šiemet renkasi gerokai didesnius pirkinių krepšelius. Jei 2024 m. 67,5% pirkimų kvitų su „Norfos“ nuolaidų kortele sugeneravo apie 81,8% apyvartos, tai šiemet per 9 mėnesius maždaug 69,6% tokių kvitų sugeneravo daugiau kaip 83,1% apyvartos“, – teigia „Norfos“ vadovas.