2019-07-26 08:45

Visų gėrimų gamintoja: nuo tradicinės kolos prie energinių gėrimų, kavos ir alkoholio gamybos

Vartotojams vis labiau domintis sveika gyvensena, bendrovei gerai sekasi prekiauti savo produktais su sumažintu cukraus kiekiu. 
Sergejaus Fadejčevo (ITAR-TASS / „Scanpix“) nuotr.
Vartotojams vis labiau domintis sveika gyvensena, bendrovei gerai sekasi prekiauti savo produktais su sumažintu cukraus kiekiu. Sergejaus Fadejčevo (ITAR-TASS / „Scanpix“) nuotr.
„Coca-Cola“ jau kuris laikas stengiasi suvilioti vartotojus naujais skoniais bei platesniu produktų pasirinkimu ir pagaliau tai pradėjo veikti – bendrovė fiksuoja rekordinį pajamų augimą.

Kaip rašo CNN, įmonė pranešė, kad jos pardavimo pajamos antrąjį šių metų ketvirtį augo 6% ir pasiekė 10 mlrd. USD. Po šios žinios 3% šoktelėjo ir „Coca-Colos“ akcijų vertė.

Plečia asortimentą

Nors „Coca-Cola“ jau kuris laikas pozicionuoja save kaip „visų gėrimų gamintoją“ ir plečiasi sulčių, mineralinio vandens bei kitose kategorijose, bendrovei rūpi, kad vartotojai nepamirštų ir žinomiausio jos produkto – kolos.

52795
130817
52791