Žemų kainų tinklų spurtas Vokietijoje: „Lidl“ nedaug smuktelėjus, į priekį veržiasi konkurentai
Tradiciniai supermarketai, turintys platesnį asortimentą, didesnes parduotuves, tarp jų – „Rewe“ ir „Edeka, daugiau mažiau išlaiko turimą rinkos dalį, bet jos negeba didinti taip sparčiai kaip jų konkurentai žemų kainų tinklai.
„Accurat“ analizės duomenimis, nuo 2024 m. sausio iki 2025 m. rugsėjo žemų kainų tinkluose apsilankymų dalis išaugo nuo 46,5% iki 47,2%, o apskritai Vokietijos mažmeninės prekybos maisto produktais sektorius per pastaruosius pusantrų metų išliko dinamiškas, skelbia specializuotas prekybos leidinys „RetailDetail“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai