2018-03-25 13:34

Išradingi verslo naujokai: kaip jie įtikino rinkos senbuvius dirbti kartu

Egidijus Breikštas, UAB „Visas transportas“ direktorius: „Klientams kalbame ne apie tai, koks puikus yra mūsų produktas, bet kuo jis naudingas būtent jiems.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Egidijus Breikštas, UAB „Visas transportas“ direktorius: „Klientams kalbame ne apie tai, koks puikus yra mūsų produktas, bet kuo jis naudingas būtent jiems.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Net pati patogiausia platforma bus bevertė, jei jos pranašumų nesugebėsite parduoti. Ypač sudėtinga pritraukti pirmuosius klientus. Vis dėlto kai kuriems startuoliams tai pasiseka, o tarp partnerių atsiranda ir stambių užsakovų.

Kiekvienas startuolis, kurdamas verslą, tikisi, kad netrukus jo sumanymas užkariaus pasaulį. Jei ne pasaulį, bent leis susikurti kelias darbo vietas sau bei bendraminčiams ir užsidirbti duonai, gal dar ir sviestui.

Vis dėlto ir minimalistinius planus pavyksta pasiekti ne kiekvienam. Didžiausias barjeras – daugelis verslo naujokų nesugeba savo produkto parduoti tiek investuotojams, tiek klientams.

52795
130817
52791