Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda

Publikuota: 2018-09-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“, „Namas ir aš“, „Statyk“, „Top Gear“ leidėjų Nerius Gasparavičius, o už kelių dienų prekyboje pasirodysiantis žurnalo rugsėjo mėnesio numeris taps paskutiniuoju, kurį paruošė senoji komanda.

„L‘Officiel Mada“ prekės ženklą į Lietuvą atvedusi ir jį auginusi buvusi vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė pabrėžia, kad sėkmę žurnalui suteikė ne tik tarptautinis vardas ar kruopštus finansinis planavimas.

„Asmeniniai susitikimai su „L’Officiel“ žurnalo skaitytojais ir reklamos užsakovais leido suprasti, kaip šiame sudėtingame lietuviškos rinkos versle svarbu gebėti ne tik teisingai analizuoti pelno bei nuostolio lenteles. Dar svarbiau nepaliauti gilintis į tai, kas suteikia leidiniui tikrąją vertę“, – išplatintame pranešime teigia p. Garbaravičienė. – „L’Officiel“ išskirtines pozicijas tarp kitų Lietuvoje leidžiamų leidinių išsikovojo ne dėl tarptautinio vardo, bet turinio išskirtinumu, drąsiais sprendimais, redakcijos bei autorių kompetencija“.

Ponia Garbaravičienė pažymi, kad naujiesiems žurnalo leidėjams teks ne tik nelengva užduotis sujungti popieriuje leidžiamą žurnalą ir internete skelbiamą turinį, bet ir išsaugoti prekės ženklo pamatines vertybes.

„Žurnalą išskirtiniu daro ne vien forma, bet tikrųjų žurnalo vertybių puoselėjimas. Pamiršus tai, kyla grėsmė, kad šis ar bet kuris kitas prekės ženklas liks tik atsiminimuose gyvuojanti ir šios dienos bei ateities nebekeičianti istorija“, – sako p. Garbaravičienė, „L‘Officiel Mada“ redakcijai vadovavusi nuo pat šio žurnalo įsikūrimo Lietuvoje.

Apie ateities planus p. Garbaravičienė kol kas neatvirauja, tačiau teigia atsitraukianti nuo leidybos.

Praėjusią savaitę pasitraukė ir žurnalo vykdomasis redaktorius Arnoldas Remeika.

Naująją „L‘Officiel Mada“ redakcijos sudėtį žurnalo leidėjai numato pristatyti artimiausiu metu. Šiuo metu jau dirba naujas bendrovės direktorius Tadas Bruzgulis, kuris šio žurnalo leidyboje bus ir naujojo leidėjo partneris. Apie darbo startą šiame žurnale jau pasiskelbė ir jo žmona Elena Puidokaitė, atlikėja, renginių organizatorė.           

Ne pirmas pirkinys

VŽ rašė, kad p. Gasparavičiui priklausanti „Baltic Media Ltd“ 2017 m. pabaigoje įsigijo ir naujienų portalą „Alfa.lt“ valdančią bendrovę „Alfa Media“. „Alfa Media“ direktoriumi buvo paskirtas p. Gasparavičius, „Alfa.lt“ vyriausiuoju redaktoriumi – Ovidijus Lukošius, žurnalo IQ redaktorius.

Po pertvarkų p. Gasparačius ir p. Lukošius dalijasi perpus bendrovės „Naujienų centras“ akcijas. „Naujienų centras“ leidžia žurnalus IQ, „IQ Life“, „Pasaulis 2018“, „TopGear Lietuva“, „Namas ir aš“, „Statyk!“, taip pat valdo portalą „Alfa“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„Laisvės TV“ įkūrėjai: valdomų prekės ženklų vertė auga 9

Prieš kelerius metus veiklą pradėjusios internetinės televizijos „Laisvės TV“ įkūrėjai nusprendė įregistruoti...

Rinkodara
2019.04.10
Buvęs LRT direktorius A. Siaurusevičius vadovaus „Lietuvos ryto“ televizijai 1

Audrius Siaurusevičius, buvęs nacionalinio transliuotojo LRT generalinis direktorius, vadovaus „Lietuvos...

Rinkodara
2019.04.08
Buvęs LRT žurnalistas A. Matonis dirbs VSD 1

Audrius Matonis, anksčiau buvęs nacionalinio transliuotojo LRT televizijos naujienų tarnybos vadovas, dirbs...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03
Kaip veiks neleistino turinio blokavimas internete

Nuo šiandien, balandžio 1-osios įsigalioja nauja Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo redakcija,...

Rinkodara
2019.04.01
Krizė įmonėje: požymiai ir didžiausi priešai

Atsidūrus sudėtingoje situacijoje, verslui svarbu pirmiausia įvertinti, ar tai jau yra krizinė situacija ar...

Rinkodara
2019.04.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau