Profesionalai nerimauja: ar įvyks šiųmetis „Bordo en primeur“
Viso pasaulio vyno pirklių, platintojų, žurnalistų ir kolekcininkų dėmesį kasmet prikaustanti kampanija vadinama „en primeur“ (pranc. „iš anksto“). Tačiau renginį organizuojančios „Grand Cru“ sąjungos nariai vis dar nežino nei kada jis vyks, nei ar iš viso vyks. Laukdami žinių rinkos dalyviai suskilo į dvi grupes: vieni slapta jau siunčia 2019 m. vyno pavyzdžius žurnalistams, negalėjusiems atvykti į Bordo, kiti tikisi, kad dėl pandemijos „en primeur“ tradicija išnyks visiems laikams.
Abejonės dėl tradicijos
Tai, kad ragauti nebaigtą gaminti vyną (statinėse išlaikytą vos kelis mėnesius vietoj įprastų 18–24) nėra pati geriausia tradicija, kalbama gana seniai. Antai „Chateau Latour“ nebedalyvauja išankstinio pardavimo ir ragavimo kampanijoje nuo 2013 m. pavasario. Kiti ūkiai vis didesnę vyno dalį pasilieka sau – į rinką paleis vėliau, jam kiek subrendus ir pabrangus. Daugelis mažų gamintojų procesą stebi iš šalies, nes jų vyno pirkti iš anksto niekas nesirengia.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai