Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2021-08-25T15:33:35+03:00

    Tikiuosi įvažiavimas bus ne iš įvažiavimo į greitkelį ir papildomų greičio ribojimų neatsiras.

  • 2021-08-25T16:12:13+03:00

    VMI atšaldys meilę kai suskaičiuos pajamas natūra

  • 2021-08-25T16:32:56+03:00

    Dubajus tyliai sėdi kamputyje verkia ir nervingai rūko, vokietukai didina porche gamybos apimtis....

  • 2021-08-25T16:38:42+03:00

    Tikėsimės, kad ta meilė prabangai, virs nauda Lietuvai, kada nors įvedus prabangos mokestį...

    • 2021-08-25T16:50:45+03:00

      As tikiuosi, kad kadanors bus ivestas varguolio mokestis. Toks paskatinimas tobuleti ir daugiau uzdirbti.

    • 2021-08-25T16:56:04+03:00

      Seniai laikas

    • 2021-08-25T17:00:52+03:00

      Nauda netgi labai juntama, nuo kiekvieno euro mokant 21% PVM. Jeigu taip iš lempos PVM nuo kokios Toyotos bus kokie 4 000, tai nuo rimtesnio Poršo bus kokie 30 000. Negi nėra skirtumo?

    • 2021-08-25T17:05:04+03:00

      netiesa, didesnis kiekis EU isvaziuoja i Vokietija ir tiek. Pilnai pritariu, kad seniai laikas prabangos mokesciui

    • 2021-08-25T17:05:05+03:00

      Kad visos pajamos, kuriomis tu pirktum ta porsche jau apmokestintos ir taip. Dvigubas apmokestinimas butu absurdas

    • 2021-08-25T17:27:43+03:00

      Į EU joks PVM neišvažiuoja, pilieti...

    • 2021-08-25T17:53:14+03:00

      o gal mokytojus su slaugėm reikėtų pririšti prie gatvės stulpų, kad matytų kaip pravažiuoja dideli ego su dar didesniais kompleksais? kuriuos bando kompensuotis žaisliukais, nes vaikystėje neužteko meilės ir pritrūko išsilavinimo .

    • 2021-08-25T18:04:48+03:00

      Kažkokiu nesveiku pavydu neša... Ilgitės paskyrų automobiliams? :D

    • 2021-08-25T18:16:14+03:00

      nepriimkite asmeniškai, bet per didelė meilė porsche turi savo paskirtį - kompensuoti trūkumą ir nepilnavertiškumą. Turėjau ir turiu automobilį, jis turi būti uždirbamas per 6 mėn., saugiai ir patikimai vežti. O visos prabangos yra ego ir kompensaciniai dalykai.

    • 2021-08-25T18:40:32+03:00

      Pritariu!

    • 2021-08-25T21:40:06+03:00

      Klausimas - turite psichologijos ar pan. mokslinį laipsnį, kad taip užtikrintai pasakojate apie kompensacinius mechanizmus? Dėl porsche, bentley ir pan. aparatų - siūlyčiau apsvarstyti variantą, kad tai tiesiog geri, patikimi, patogūs, technologiškai geri daiktai, tam tikra prasme inžinerinės minties tobulumo išraiška.

    • 2021-08-25T23:01:22+03:00

      Maurai, ka daryti uzdirbantiems porsui per 6 menesius?

    • 2021-08-25T23:52:35+03:00

      Norėjau tą patį sakyt. Nereikia kreipti dėmesio į tinginius kurie pavydi. Tegul pavydi.

    • 2021-08-26T01:20:05+03:00

      Lolz. Patiko

    • 2021-08-26T01:23:11+03:00

      Sauni formule. Tai jeigu tavo pajamos yra 1k/ men., tai tu ir pirk masina uz 6k. Mano pajamos yra 100k/ men. Tai as perku nauja 911, bet ne uz 6 men. pajamas, o uz dvieju. Tau paciam i terapija reikia

    • 2021-08-26T01:55:48+03:00

      Keista formule. Kodel 6, o ne 3 ar 12? O pvz batus perkant kiek algu/dalies algos reikia? Jusu pilkame pasaulyje nera sveicarisku laikrodziu, nes yra casio. Nera bentliu, nes toyota, nera meno, teatro ir viso kito kame zmones atskleidzia savo talenta. Juk tai beprasmiska, neefektyvu - geriausiai mediniai zaislai prikalti prie lubu, nes ugdo fantazija?

    • 2021-08-26T07:51:24+03:00

      O kas sake, kad Porsche pirkejai jo neuzdirba per 6 men.?

    • 2021-08-26T09:10:43+03:00

      ..per menesi, ir per karantina ;-)

    • 2021-08-26T09:38:59+03:00

      geras klausimas, už kurio matau dauguma ir kabinasi. Nieko, išskyrus pergalvoti, ko jie ieško gyvenime, ką gauna, ir ar ne per daug pinigų uždirba.

    • 2021-08-26T09:47:36+03:00

      man nereikia laipsnio, kai jį turi kiti. Dėl tobulybės - klausimas ar jos reikia, nes ribų nėra. Jei domina ne tik mano asmenybė, pasiskaitykite, tyrimų pilna. Perkantys prabangius auto linkę ne tik demonstruotis, bet ir pažeisti eismo taisykles, nes taip gali parodyti savo statusą ir paspaudę pedalą pasijusti pranašesni gyvenimo lenktynėse. Visa tai psichologiniai asmenybės dalykai, o ne susižavėjimas inžinerija: https://www.cnbc.com/2020/02/20/study-luxury-car-owners-stubborn-self-centered-and-argumentative.html

    • 2021-08-26T09:54:33+03:00

      dar keli, gal kiek sutirštintom antraštėm, apie tą patį rezonansinį tyrimą - Jan-Erik Lönnqvist, professor of social psychology, was inspired to explore the connection between pricey rides and sociopathic dudes because a previous study found that the drivers most likely to speed, run red lights, and break traffic laws were men behind the wheel of fancy cars. https://www.news.com.au/technology/innovation/motoring/motoring-news/survey-shows-two-types-of-people-buy-luxury-cars/news-story/b5fbaf42d7a89ecf85a8859a12e1a854 https://www.fastcompany.com/90457589/science-proves-it-men-who-own-mercedes-and-bmws-are-more-likely-to-be-assholes

    • 2021-08-26T09:56:49+03:00

      apibendrinant, mano patarimas - prieš perkant prabangų auto apsilankykite pas psichologą. Gal tai pakeis jūsų gyvenimą į geresnę pusę, kur bus daugiau prasmės ir mažiau brangių greit senstančių žaisliukų ;-)

    • 2021-08-26T10:05:52+03:00

      Diskusija apie nieką... Lygiai tas pats, kas sakyti jei jau su bmw, tai iškart savižudis. Taip, tyrimų visokių yra, bet nereikia suabsoliutinti. Pilna žmonių, kurie turi dar brangesnių auto ir jais nuvažiuoja kelis šimtus km per metus. Nes jiems patinka tie daiktai. Kaip geras telefonas, gera garso sistema, gera vrtuvės įranga. Kitiems ir naujas pasatas yra kosmosas ir su pavydu smerkiančiais žvilgsniais žiūri prie kaimo parduotuvės sustojus. Tai negi dabar visiems žiguliais rekia važinėti, jei yra daugiau nei pusė, kuriems ir 5k jau yra prabanga? Niekad nesuprasiu tokių pritempinėjimų...

    • 2021-08-26T10:41:51+03:00

      Niekas už tokias mašinas Lietuvoje nemoka PVM. Nebent esi "nevykėlis". Apiforminamos kaip įmonės veiklai (pvz. prabangių auto nuoma) reikalinga auto ir viską susigrąžini.

    • 2021-08-26T10:42:34+03:00

      Nuoširdžiai ačiū už patarimus, nuorodų apie Mr. Know-it-all psichologinės sveikatos nukrypimą nedėsiu, puikiausiai galima susirasti. Grįžtant prie diskusijos, dar kartą norėčiau atkreipti dėmesį į porsche (ar panašių automobilių) technines savybes (nebūtina iš karto galvoti apie akceleracijos galimybes), tokias kaip patikimumas, saugumas, ergonomika. Natūralu, kad geresnės savybės ir jų realizacija kainuoja daugiau.

    • 2021-08-26T10:47:47+03:00

      Papildyčiau dėl tyrimų - tikrai galima rasti tyrimų ir jų rezultatų, kad kavą rytais gerti sveika, lygiai tiek pat tyrimų - kad kavą gerti rytais nesveika. Taigi visokių atsitiktinių nuorodų apie “tyrimus” ir jų “rezultatus” kaišiojimas a la argumentacijai diskusijoje tik patvirtina Jūsų teiginį kad diskusija apie nieką.

    • 2021-08-26T11:29:32+03:00

      Tu tik nebesvaik, inžinieriau.... :D Tobula inžinerinės minties tobulumo išraiška. :P Bentley tas pats VW apdėliotas brangiom medžiagom ir poliruotu aliuminiu bei gaunantis tuos pačius agregatus. Galvoji kad jis gauna stebuklingus variklius ir negenda ir yra patikimas....Genda jis kaip ir visi VW kūriniai su Porsche lygiai tas pats.Porsche pagal TüV reportus tipo mažiau genda, (nes statistiškai mažiau yra)

    • 2021-08-26T11:39:38+03:00

      Per mėn nusiperka nes gauną valstybės paramą verslui .... :D

    • 2021-08-26T11:55:40+03:00

      Komunizmo pirmūnas pirmavimą pripažįsta tik komunizme :) Maurai, pasakykite Lebronui, kad taip gerai nežaistų krepšinio, nes jis tik savo ego tenkina ir visokius ginevičius verčia jaustis nepatogiai. Dar Mesi ir Ronaldo pasakykite, kad jie baigtų gerai futbolą žaisti, nes dėl tokių žvaigždžių Lietuvos futbolininkai atrodo kaip grybai. Toliau dar susigalvokite, ką gėdinsite už pirmavimą. Pirmavimas (aka ego) nėra blogai. Dėl žmonių su dideliais ego pasaulis juda į priekį. Manote, Muskas ar Bezosas neturi super didelių ego? Komunistai su leftistais visada skatina švęsti mažas pergales (šiandien nepavėlavau į darbą ar kruopščiai išsivaliau dantis), bet nekenčia didelių, nes patys tik laukia, kad kas nors duotų. P.S. Kiek Porsche savininkų užmušė žmonių avarijose per paskutinius 5 m.? O kiek Toyota ar Audi? tai kurie čia blogiečiai?

    • 2021-08-26T12:20:00+03:00

      Negaliu su Jumis diskutuoti, vien dėl Jūsų parašyto paskutinio sakinio, kuris rodo, vienodi lyginimo kriterijai ir vienoda lyginimo bazė Jums yra negirdėti dalykai

    • 2021-08-26T12:40:08+03:00

      Čia tik cash-flow pasigerini - gražiniesi PVM iškart, o per nuomą susimoki atgal į biudžetą (nes nuomoji +PVM) .

    • 2021-08-26T14:44:54+03:00

      Nuo daugumos lengvųjų, net apiforminus "ant įmonės" PVM sumokamas.

    • 2021-08-26T17:05:09+03:00

      Jums reikia kraustytis į Baltarusiją, ten yra toks mokestis.

    • 2021-08-26T17:56:02+03:00

      Jau ne pirmą kartą apie tą kompensavimą brangiais žaislais rašinėjate, gal tokiu būdu pats kažką kompensuojate?

    • 2021-08-26T18:50:03+03:00

      Tai, kad tamsta uždirbat senam kledarui ar reiškia, kad aš uždirbdamas normalią vakarietišką algą turiu gyventi taip kaip tamsta? Jeigu tamsta esat nuolat zurkiantis komentarų rašytojas, o kitas daug dirbantis ir uždirbantis ar reiškia, kad reikia lygiuotis į tamstą? Kas toliau? Mokymo programas derinsime prie dvejetukininkų?

    • 2021-08-26T19:17:09+03:00

      Nereikia visko suabsoliutinti, bet iš esmės pritariu Maurui. Viskas ok jei toks auto pagal piniginę (~6 mėn NUOLATINĖS pajamos, t.y. ne tos kur vieną kartą netikėtai nukrenta iš dangaus). Bet Lietuvoje nėra tiek daug turtingų, kiek perkančių prabangius auto. Teko matyti gyvenančių senam daugiabutyje, bet važinėjančių su nauju poršu. Tai daug ką pasako apie tokių žmonių finansų valdymą ir apskritai psichologiją.

    • 2021-08-26T21:54:40+03:00

      pupuliuk, turiu pastebėti kad gausiai naudojate užribio argumentus, kurių normalioj diskusijoj neturėtų būti. https://yourlogicalfallacyis.com/tu-quoque https://yourlogicalfallacyis.com/ad-hominem

    • 2021-08-26T21:57:21+03:00

      vėl su savo marsietiškais postringavimais apie tai, kiek aš uždirbu ir kuo važinėju. O dar verslininku su tokia kieta logika prisimetate. Užuojauta ;-)

    • 2021-08-26T22:03:15+03:00

      1men

    • 2021-08-27T10:40:49+03:00

      ir greičiau.nes dabar tiesiog gėda dirbti ir uždirbti.

  • 2021-08-25T16:57:17+03:00

    Perka tie kas turi $.

    • 2021-08-26T10:32:59+03:00

      jeigu tik covidas nesibaigs ir valstybes parama verslui toliau dides tai gali dar ir 10 tokiu salonu pastatyti, cinizmo vyrsune, kaip sunkmeciu uz valstybes duotus paramos pinigus yra perkami prabangus automobiliai ir Skardziukas po to teisinasi, kad suprantate verslininkas yra toks zmogus kuris dirba 24 valandas per para ir jam toks automobilis priklauso

    • 2021-08-26T12:58:57+03:00

      dirbk 24/7 ir nereikes pavydeti ;-)

    • 2021-08-26T14:28:14+03:00

      dirbu ir perku, bet ne is valstybes skirtos paramos verslui, reikia skirti kur yra verslo, o kur asmenine kisene, gaila, kad 95% verslininku Lietuvoje siuos du dalykus labai painioja, finale mes visi atrodome labai apgailetinai

    • 2021-08-26T15:53:25+03:00

      Klaidingi tokie apibendrinimai. Nes dauguma verlininkų (Įmonių Lietuvoje yra apie 80000) jokių paramų negauna. Daugumą verslininkų dirba daug metų, visą savo laiką/gyvenimą skirdami verslui dauguma verslinikų jau pirmais trejais metais bankrutuoja prarasdami didelias dalis savo asmeninių lėšų. Dauguma įmonių niekada tiek ir neuždirba, kad nusipirkti Poršą. O tie kurie visdėlto sugeba tai ir palinkėkim jiems sėkmės ir tegul jie perka tai ką ką norėjo nusipirkti pradėdami tą kelią.

    • 2021-08-26T17:12:58+03:00

      Tai kad ta sėkmė labai dažnai aplanko susipratusius pardavinėti auksinius šaukštus, susiorganizuojančius sutartus konkursus ir kitaip apvaginėjančius mokesčių mokėtojus. ; )

  • 2021-08-25T17:31:16+03:00

    Pažiūrėkime aplinkui-tik aklas gali nematyti ,kaip perkami auto įmonės vardu ir naudojami asmeninėm reikmėm.Dažniausiai ''užmirštant'' sumokėti pajsmų natūra mokestį.O kam mokėti pelno mokestį -geriau prabangų Porshe ir dar vieną žmonai galvoja netetas įmonės savininkas.Šimonytė su Majausku paviauksėjo o karavanas kaip ėjo taip ir eina..

    • 2021-08-25T23:56:50+03:00

      Bent pusė tiek mokesčių sumokėkit, kiek verslas sumoka, tada kitaip atrodys viskas :) pradžiai paaiškinkit mokestį "avansinis pelno mokestis" - o tada jau pasakokit ką pamiršta verslas ir kokia valstybės mokesčių sistema yra teisinga. Būtų teisinga, nei vieno euro niekas neoptimizuotų.

    • 2021-08-26T00:55:43+03:00

      Matai ponuli-besipiktinant kažkuriais mokesčiais nevalia pateisinti kitų mokesčių vagystę.

    • 2021-08-26T08:02:30+03:00

      Vagia čia ne verslas, verslas uždirba, o vagia iš verslo ;)

    • 2021-08-26T08:22:02+03:00

      Pateisinate vagystes?Nepatinka valstybė kurioje mokate mokesčius -keiskite -perkelkit verslą arba eikit į politiką ir keiskit mokesčius.

    • 2021-08-26T09:25:41+03:00

      Nepateisinu ir norėčiau kad valstybė nustotų reketuoti/vogti verslo uždirbamus pinigus. Kam man eiti į politiką? Visus kurie ten nueina laikau daugiau nelabai kuo sugebančiais arba grynai kitų interesais stumiamais.

    • 2021-08-26T09:39:38+03:00

      valstybė tai mes, kvailuti

    • 2021-08-26T10:33:36+03:00

      Jeigu tave kažkas reketuoja, tai kreipkis į teisėsaugą, o ne kliedėk nesąmones ;) Pats užsiimu verslu, kad ir nedideliu, pažįstu daug kitų verslu užsiimančių, ir galiu tik džiaugtis. Lietuvoje mokesčiai verslu užsiimantiems yra labai geri.

    • 2021-08-26T10:35:28+03:00

      Dar pridėti galima, kaip kažkas jau parašė, kad valstybė, tai žmonės. Ir už teisę iš kitų žmonių uždirbti pinigus, visi turi susimokėti. Jeigu nori "nusukinėti" pinigus, tai esi vagies mentaliteto, kas jau darosi akivaizdu iš komentarų.

    • 2021-08-26T11:27:35+03:00

      Ir prie to paties Maurui -> suprantu, kad valstybė tai mes, ir man, uždirbant, nei kiek negaila dalintis su tais kurie neuždirba, o bet tačiau.... yra ribos. Kai pradedama apmokestinti po kelis kartus tą patį, interpretuoti kad tai yra viskas normalu, tada mano noras dalintis čia ir baigiasi. Ir dar, Ignatijau, prašau nesitujinti ir neaiškinti kur man kreiptis, jeigu nesuprantate kaip sistema veikia. Verslu jis mat užsiima... palaukit kol verslas pasiseks, tada papasakosit dar kartą :) Verslas uždirba, verslas ir sprendžia kur išleisti. Mažiau pavydėkit, tinginiai. P.S. aš porsche nevairuoju, bet pavydėt nei kiek nepavydžiu, sveikinu visus kurie vairuoja. Kiekvienam spręsti ką pirkti už uždirbtus pinigus.

    • 2021-08-26T11:56:32+03:00

      Niekam čia nuoširdžiai nerūpi, kas su kuo važinėja ir pan. Tad sakyti, kad kažkas kažko pavydi, yra tik smėlio dėžės lygio nesubrendimo rodymas. Čia žmonės gali ir dar geresnes mašinas turėti, ką tu žinai, ir kam tai rūpi? Jeigu žmogus sąžiningai uždirba pinigus, nenaudoja valstybės paramos savo asmeninėms reikmėms, nenaudoja fiktyvios apskaitos, kad nurašyti mokesčius, tai jis gali kad ir 100 tų prabangių mašinų pirkti. Nuo to ekonomikai ir visiems tik geriau. Kalba yra apie visus priešingus tipus.

    • 2021-08-26T22:00:55+03:00

      ok, nuskambėjo kad valstybė tai tokia pikta teta, kuri ateis ir viską atims-pavogs, o aš gudrus neduosiu. O dėl to kad spręsti - žinoma. Tik vienus sprendimus vertinu vienaip, kitus kitaip. Pasidomėkite, kuo self-liquidating investment skiriasi nuo prabangos, ir kodėl Danijoje mažoka prabangių džipų. Pas mus šia prasme vis dar gryna Rasieja-Azija.

    • 2021-08-26T22:04:42+03:00

      atsidaryk danu automobiliu pardavimo skelbimus ir maloniai nustebsi prabangiu auto kiekiu

    • 2021-08-27T09:26:57+03:00

      o jūs pasivažinėkite po šalį, nuvažiuokit į aikštelę prie prekybcentrio.

  • 2021-08-25T20:47:39+03:00

    Aciu turejau sita dziaugsma pavadinimu Porshe daugiau niekam nelinkeciau tokio kabutese dziaugsmo

    • 2021-08-25T20:52:27+03:00

      Kodėl?

    • 2021-08-25T21:07:49+03:00

      Nes neturėjo vairuotojo pažymėjimo

    • 2021-08-26T09:09:30+03:00

      Daug benzino naudoja ;)

  • 2021-08-26T10:07:57+03:00

    Maurai, tu išsilavinęs žmogus, apeliuojantis į akademines tiesas, kurios empiriniais tyrimais per šimtmečius įrodytos išsivysčiusiose šalyse. Mes vis dar gyvename po-socialistinėje, daugeliu atžvilgiu traumuotoje visuomenėje, kur vaikams buvo rodomi tėvų kombinavimo, sukčiavimo, išnaudojimo pavyzdžiai, kur gana didelė rusiško pasaulio įtaka, kur garbės reikalas apgauti/apvogti artimą ar valstybę, mėgstama prilindus prie lovio padalinti vis tarp to pačio rato europinius pinigus, labai retas gilinasi į biblines amžinas tiesas. Tik tu nesijaudink, visi šie žmonės link 45-50 metų išsidaužo gyvenimuose. Geras pavyzdys pr.savaitę savo žmoną prabangiam auto nušovusio vyro. Tas atvejis yra daugelio šių auto žaisliukų mylėtojų perspektyva (nesakau, kad visų). Pabaigai anekdotas: kas labiau patenkintas - 6mln.eurų uždirbantis ar turintis 6 vaikus? Atsakymas: turintis 6 vaikus. Kodėl? Turintis 6mln.eurų nori dar.

    • 2021-08-26T10:46:17+03:00

      Kodel prabangus automobilis asocijuojasi su kombinavimu ir sukciavimu? Ar nebus pas pati psichologiniu traumu, del kuriu kito zmogaus sekme sukelia pavyda ir alergija? Keista vertinti materialinius dalykus be perspejtyvos. Kazkas labai teisingai parase - naujas pasatas, 3 kambariu butas vilniuje, ar naujas iphone'as gali buti prabangos dalykas tam, kuris viso to neturi. Nesuplakime visko i kruva, nes gausis, kad sekmingi zmones = vagys.

    • 2021-08-26T10:57:21+03:00

      jūs intelektą ir išsilavinimą ir/ar jų kombinaciją, gebančią kurti aukštesnio lygio intelektinius produktus plačiąja prasme prilyginate pagooglintų pseudotyrimų citavimui ir statistinių nuorodų teikimui?

    • 2021-08-26T16:39:18+03:00

      gal paaiškinkite, kas yra pagooglintas pseudotyrimas? Matyt abejojate Jan-Erik Lönnqvist, professor of social psychology at the University of Helsinki kompetencija, ar kuo? na, tai pats laikas padėti savo profesoriaus diplomą ir straipsnius recenzuojamuose leidiniuose ant stalo, kad visi galėtume įvertinti kas čia moka tikra moneta, o kas bando apsukti ;-) mes juk ne apie kūrėjus ir jų intelektą, o apie klientus ir jų pasirinkimus. Ne visai šiuo atveju tinkamas bet pavyzdys - masinio naikinimo ginklą Stalinui kūrė intelektualas, akademikas Sacharovas, kovotojas už žmogaus teises ir Nobelio laureatas. Tiesa, jaunystėje, iš patriotizmo kaip tuo metu jį suprato.

    • 2021-08-26T19:31:16+03:00

      Yra tekę susidurti su “mokslo” pasauliu. Rašau kabutėse, nes tokie “mokslai” kaip ekonomika, sociologija, netgi teisė, sunkiai gali būti vadinami mokslais nes yra grubiai tariant pinigų įtakoje. Tai, kad augalų lapuose vyksta fotosintezė, jokie pinigai nepakeis. O tai, ką ištyrė ir “rado” sociologai, dažnai priklauso nuo užsakovo ir alokuoto tyrimams pinigų kiekio. Taigi, taip, abejoju gal ne šio konkrečiai minimo profesoriaus, bet visos socialinių mokslų industrijos tyrimais ir jų rezultatais bei rezultatų interpretacija.

    • 2021-08-26T21:44:53+03:00

      stai jis- antivakserio prototipas!!:)

    • 2021-08-26T22:19:27+03:00

      mjo, taikliai apie BCDE susidūrimo su mokslu pasekmes... Nors galiu pritarti, bet tik keliais labai konkrečiais atvejais - kai LVK kokiam pigiam VU Ekonfako docentui su teta užsako tyrimą apie alkoholio akcizų įtaką ekonomikai, o tas lenda į žiniasklaidas ir pritempta logika bando daryti įtaką mokesčių politikai, o dekanė tokį abipusiai naudingą "bendradarbiavimą" laimina, VU etikos sargai įjungia durnelį ir aiškina - tai jie darė tyrimą ne kaip VU darbuotojai... Arba koks "mokslo korifėjus" davulis, bandęs tapti net rektorium, už aptarnaujančio verslus socmino eglutės paskirtus mokesčių mokėtojų pinigus vykdo užduotį nukelti nedarbo draudimo įsipareigojimus nuo verslo ant valstybės ir kad prastumti interesus priskiedžia naujo DK pagrindime apie iš dangaus nusileisiančius kelis šimtus tūkstančių naujų darbo vietų, kurias visi tuoj pat pamiršta. Laimei, DG įsikiša ir kažkiek aptvarko pagal užsakymą "moksliškai" užlankstytas vienai pusei nuostatas. http://www.satenai.lt/2015/05/08/dezintegracija-per-integracija/ https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=36002&p_k=1&p_t=272887 https://www.vz.lt/prekyba/2020/07/22/alkoholiovartojimo-tyrimo-isvada-butina-mazinti-akcizus

    • 2021-08-26T23:29:36+03:00

      Ziurint is tokio tasko kaip BCDE nesusikompromitavusi turbut liktu vienintele matematika. Svarbiausias klausimas ar kyso interesu ausys. O izvelgti interesu ausis tokio tipo tyrime ir dar atliktame tokioje salyje kaip Suomija reikia geros fantazijos. Arba visada galima uzimti pozicija "visi jie vienodi" kuri iprastai rodo tik argumentu nebuvima ir vaikiska nora pabaigti diskusija savo menama "pergale"

    • 2021-08-30T21:43:49+03:00

      Gerb. FBone ir Maurai, turite lakią vaizduotę tačiau teksto suvokti nesugebate? Etiketes priklijuoti sekasi greičiau? Kaip manote, fotosintezė buvo paminėta atsitiktinai? Minėjau “mokslus”, kurie remiasi švelniai tariant filosofiniais išvedžiojimais. Ir, o taip, toks tyrimas kaip suomių - tai šventa karvė, o jau patys suomiai tyrėjai - tai visas šventas jautis. Daugiau kritinio mąstymo ir platesnio požiūrio linkėčiau. Galite pasidomėti Benoit Mandelbrot, Nassim Taleb akiračio plėtimo tikslais.

  • 2021-08-26T10:55:38+03:00

    Lietuvoje porche daugiau yra įvaiždzio dalis ,nes neturime nei autobanų nei niurburgringo ,kur galima išties pajusti važiavimo greitį ir automobilio galimybės.temo sutikti pagerusio porche auto turbūt savininką,kuris uzpylino turbūt žmonai ar meilužei dujas ir keikėsi ,kad daug sunaudoja dujų.😃Kam Lietuvoje auto ,jei išbandę jo galimybes ir greitį prarasi teisės ilgiems metams?

    • 2021-08-26T11:46:38+03:00

      Lietuviai kai neturi skonio tai perką arba BMW X6 (baisus dizaino prasme), arba Audi Q8 Q7 . Ir būtinai SUV kurio jiems net nereikia. Yra kitų įdomių automobilių kaip antai Aston Martin, Maserati, apie kitus retus jau net nekalbu...

  • 2021-08-26T11:50:37+03:00

    Kiek daug LT visuomenėje yra elementų, kurie sulygina pajamų ar turto turėjimą su vos ne automatine pareiga, privaloma prievole automatiškai konvertuoti savo resursą į kokią prabangos prekę ir per ją parodyti statusą. Dažnam tai vos ne liga. Jeigu turi kitokią pasaulėžiūra - esi automatu užrašomas į ubagus, nevykėlius, nepritapėlius, madingai pavadinamas lūzeriu. Na, gerai, būsiu pirmas ubagas milijonierius be porsche, man plaukai nuo galvos nenukris, nesu įžeidus.

    • 2021-08-26T12:12:42+03:00

      Nagi, ką tik pasigyrėte, kad esate milijonierius (-ė), taigi, remiantis mūsų bendro diskusijos dalyvio Mauro teorija, ką tik patenkinote savo ego? Koks skirtumas, kokia forma:) įdomus pasaulėžiūros kampas vertinti ir teisti kitus, save (savo veiksmus) laikant aukštesniu, geresniu, dar kažkokiu -esniu. Kur kas nori, ten savo resursus ir deda, kol laikosi visuomenės sutartų taisyklių ir įstatymų, įskaitant mokestinius. Jei susidūrėte su automatiniais chamais - turtingais ir neturtingais, tai gal geriau keisti bendravimo rato asmenis?

    • 2021-08-26T16:27:22+03:00

      nesikabinėkite prie žodžių. Visa klausimo esmė tame, kad joks verslininkas neuždirba pajamų vakuume. Man pirkti porshą reiškia pasirinkimą - neinvestuoti į verslą ar darbuotojus, neremti ko nors, kam ne taip pasisekė gyvenime, o rinktis ego tenkinimą. Kodėl jūsų pasirinkimas pirkti? Interesų deklaracija - su luxury salonų tiekimo grandine nesusijęs.

    • 2021-08-26T18:56:56+03:00

      Tai jusu manymu visa prabangos industrija turetu bankrutuoti - nes tai yra ego tenkinimui skirti materialus daiktai? Idomu butu sita tema papletoti, bet liktume prie bulviu su rugpieniu, nes kepsnys yra tik ego tenkinimas.

    • 2021-08-26T22:54:06+03:00

      ne, bankrutuoti visai nebūtina, tik būti tinkamai apmokestinta, nes prasilenkia su racionaliu elgesiu. Man sektinas pavyzdys yra protestantiškos kultūros, kur pūtimasis kieno didesnis liko kažkur viduramžiuose, nes visuomenės XX a. pradžioje sutarė, kad joms kai kurių jų narių pimykštis instinktas demonstruotis savo pranašumus, importuoti prabangą ir teršti aplinką trukdo labiau nei padeda, todėl jie mokesčiais skatinami to nedaryti. Norisi porsche? +160% mokestis ir prašom, važiuokite. https://canvas.disabroad.org/courses/4391/pages/denmarks-automobiles-tax

    • 2021-08-27T01:25:45+03:00

      Racionalumas yra subjektyvus. Nelieciant krastutiniu atveju - kuriu sutinku, kad buna, fokusuojantis i viduriuka - ar racionalu vairuoti porshe? Tikriausiai ir lexusas netinka? O kaip del toyotos? O kodel reikia naujos? Tai jei racionaliausias pasirinkimas 8 metu senumo toyota yaris hibridas, tuomet mano klausimas - kuris cia tas pizonas, kompensuojantis savo mazyli turetu pirkti ta nauja toyota yari? Prabanga apmokama - per pvm, per didelius pelno mokescius sumokamus gamintojo, per gpm sumokama darbuotoju, gaminanciu preke ir t.t. Kitu atveju kur brezti riba? Ar atostogos maldyvuose turetu buti papildomai apmokestinami, juk uztenka turkijos. O kaip del dviracio, kuris kainuoja 5k, vietoj 500? Kur protestantiska kultura brezia racionalumo riba? Juk i problema nereikia ziureti siaurai, tik per auto prizme.

    • 2021-08-27T10:04:45+03:00

      mokesčių politika gal per plati tema. Subjektyvu - taip, nes sprendi pagal tai priklauso kam naudoji vieną ar kitą priemonę, ir kaip renkiesi. Jei svarbu aplenkt kitus kelyje - galia, jei pasirodyti ir išsiskirti - status car ženklas, patinka vairuoti, važiuoji daug - daug komforto, tai subjektyvusis racionalumas. Čia lemia instinktas, ego ir aplink dominuojanti kultūra. Palyginkim, kuo važiuoja besisukantys NT ir lazerių versluose. Objektyvusis - automobilis yra transporto priemonė, saugiai patikimai ir taupiai vežti ir turėti vidutiniškas galimybes, tokius ir renkasi dauguma įvertindami savo biudžetą, ribos niekas nepasakys. Kokiam Beneliukse ir Skandinavijoj o pastaruoju metu ir pas mus labai populiarūs dviračiai, dažnai seni ir nebrangūs. Anksčiau kai religija darė daug įtakos elgesiui, protestantai buvo minimalistai puošnumo prasme ir turėjo kitų tikslų nei kaupti turtą, o turtingos italų katalikų šeimos statėsi bokštus, besivaržydamos kas aukštesnį. Dabar mokesčius daugiausia lemia aplinkosauga, daug kas savo automobilių apskritai atsisako - dėl to paties racionalumo, per dideli alt.kaštai lyginant su trumpalaike nuoma ir geru viešu transportu.

    • 2021-08-27T11:10:07+03:00

      O tai kam tas dviratis ar viešas transportas (čia tikiu tas "geras" tai ne apie Vilniaus kalba)? Pėsti vaikščiokit. Dar daugiau racionalumo bus ir kaštų klausimai išsispręs iki minimumo. Batus irgi kokius nebrangius panaudotus galima įkirst... Ką noriu pasakyti, kad ribas nusistato kiekvienas pats. Ir aiškinti, kad tas ir anas yra toks ir anoks, nes perka tą ir aną yra visiška nesąmonė. Tokiems aiškintojams labai puikiai tiktų Baltarusija, kur jei tik iššoki aukščiau bambos, tuoj suniveliuoja batenka.

    • 2021-08-27T11:41:25+03:00

      turiu draugų/pažįstamų danų verslininkų, ne iš Kopenhagos, visi varvina seilę į porshe ir panašius atvažiavę į LT ir keikia danišką mokestinę politiką automobilių atžvilgiu.

  • 2021-08-26T12:28:27+03:00

    Kiek daug Lietuvoje svetimų pinigų skaičiuotojų. Jie iš kailio neriasi ne darbuose, o ekspropriacijos projektuose. Nepykite , bet tai labai panašu į Bulgakovo personažą Šarikovą su jo šukiu "Paimti viską ir padalinti".

  • 2021-08-26T15:46:58+03:00

    Statistinė tiesa iš jau pasenusios knygos "milijonieriaus kaiminystėje - berods 5 iš 6 perkančių prabangius automobilius finansiškai tam nepajėgūs, tenka daug ką paaukoti dėl užgaidų tenkinimo. O 1 iš 3 milijonierių Amerikoje pirko automobilius antrinėje rinkoje, naudotus. Dažnam turtuoliui nusispjauti kaip jis atrodo, bet dažnas atrodantis kaip turtuolis nėra turtuolis. O Lietuvoje, spėju 9 iš 10 Porsche pirkti įmonių vardu. Deklaruojamas skaidrumas, bet realiai jo nėra

    • 2021-08-26T16:30:09+03:00

      taip, viena iš priežasčių reklamuojama 7 luxury segmento kriterijuose, kurie skirti klientams - statuso demonstravimas. Lizinguokitės, ir atrodysite turtuolis ;-)

    • 2021-08-26T17:41:46+03:00

      jei jau kliautis statistika, 85-90% naujo transporto Lietuvoje nuperka butent juridiniai asmenys.

    • 2021-08-28T16:03:13+03:00

      daug ironijos apie "lizinginius" porsche = negalejima nusipirkt mokant visa kaina iskart. Kas moka skaiciuot, geriau moka lizingui 2-2.5% palukanas, o tuos pinigus investuoja su ROE 20-25%

  • 2021-08-26T17:39:54+03:00

    bet tai kokia jautri tema, dar ne vienas straipsnis vz.lt nebuvo sulaukes tiek komentaru!

    • 2021-08-26T18:15:10+03:00

      šiaip viešų pasisakymų diskusijų apie kastų visuomenę, kurioje vieni turi turtą ir galią, kuris leidžia ne kurti, o išspaudinėti vertę (sau), o kiti tik teisę tyliai stebėti (dauguma), arba viešai protestuoti (mažuma) ir nepasitikėti, vis daugiau. Pasitaiko net VZ, tiesa tik komentaruose ir labiau nukreipta į etiketes nei bandymą suprasti kas vyksta. Tokioje visuomenėje lengva pasinaudoti dėl bet kokių išššūkių (migrantai, gėjai, užsienio politika) kylančiomis įtampomis, kas nežiūrint to kad jie patys nelabai supranta, kelia grėsmes turto kaupėjams ir porshų mėgėjams. Nes kilus nepasitenkinimui, jie negali prognozuoti žinoti, ką gaus kituose rinkimuose iš tyliojo protesto balsų. karbauskis su agurkichu, sysas ar kitas gelbėtojas, burkite patys į sveikatą.

  • 2021-08-26T17:54:09+03:00

    Man tai keista, kad PORSCHE salonas LT yra tokio pat architektūrinio lygio, kaip ir pvz. VW ar KIA. Belekokia pigiausia daržinė. Negi jums ne gėda?

    • 2021-08-26T21:56:18+03:00

      viskas ten gerai. Kaip atrodytu geresnis pastatas tarp Naujininku daugiabuciu ir sabakstynu? Teisingai, kaip zmogus su fraku Gariunuose.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791