„Iki“ rudenį pasitinka atnaujindama asortimentą: tęsia sėkmingą seriją ir eksperimentuoja

Reklama publikuota: 2021-09-16
„Iki“ maisto ekspertė Vilma Juodkazienė.
svg svg
„Iki“ maisto ekspertė Vilma Juodkazienė.

Jungtinė Karalystė, Vokietija, Viduržemio jūros regionas, Azija ir Meksika – tiek skirtingų virtuvių patiekalų į savo rudens sezono asortimentą įtraukė sėkmingą „Pasaulio skonių“ gaminių liniją tęsiantis prekybos tinklas „Iki“. Jo maisto ekspertė Vilma Juodkazienė teigia, kad kuriant ir pristatant naujienas šalies pirkėjams vienos sėkmės formulės nėra – kulinarai eksperimentuoja vadovaudamiesi nuojauta, atsižvelgdami į pirkėjų lūkesčius ir net analizuodami, kokiose šalyse lankosi lietuviai.

„Netrukome pastebėti, kad „Pasaulio skonių“ linija, kurią savo pirkėjams pristatėme atnaujindami kulinarijos gaminių asortimentą šį pavasarį, yra itin sėkminga ir puikiai vertinama mūsų klientų. Tad klausimų, ar verta tęsti gaminių seriją, nekilo – šį rudenį pasiūlysime įvairių gana egzotiškų, bet lietuvio gomuriui priimtinų patiekalų. Beje, vos sukurtą liniją vieni pirmųjų degustavo „Iki“ darbuotojai įmonės šventės metu, mūsiškiai naujienas įvertino puikiai. O nuo rugsėjo pradžios naujus receptus gali išbandyti ir pirkėjai“, – pasakoja V. Juodkazienė.

Anot prekybos tinklo maisto ekspertės, rudens sezono linija pasižymi ryškesniu skoniu ir yra sotesnė – būtent tokių valgių darganotu oru ieško lietuviai.

„Esame klimato zonoje, kur rudenys vėsūs ir tamsūs, tad žali salotų lapai mums nebėra tokie patrauklūs kaip pavasarį – norisi maisto, kuris sušildytų ir būtų sotesnis. Todėl nusprendėme pasiūlyti sodresnių skonių gaminių. Pavyzdžiui, mūsų gaminamo vištienos kario aštrumas artimas originaliam, gaminamam Rytuose. O Viduržemio jūros regione itin populiari paelija ne tik pasižymi maloniu aromatingumu ir išraiškingu skonių deriniu, bet ir variacijų gausa – kiekvienas gaminantysis ją papildo savo idėjomis. Mūsų siūloma paelija – labiau klasikinė, kurią mėgsta ragauti po Ispaniją keliaujantys lietuviai“, – tikina pašnekovė.

nuotrauka::1

Stebi kelionių maršrutus ir bando idėjas

V. Juodkazienė pažymi, kad tikslios formulės, kuria vadovaujantis galima sukurti neabejotinai mūsų pirkėjams patiksiančius receptus, nėra – dėliodami naujų gaminių receptūras prekybos tinklo darbuotojai eksperimentuoja vadovaudamiesi nuojauta ir ilgamete patirtimi. Taip pat – analizuoja pirkėjų lūkesčius bei peržvelgia lietuvių pamėgtas kelionių kryptis.

„Pasaulio skonių“ gaminių serija jau savaime įpareigoja atsižvelgti, kokiose šalyse lankosi ir kokių virtuvių patiekalus ragauja mūsų tautiečiai. Pavyzdžiui, vištienos karis jau kurį laiką yra klasika, įprastas ir mūsų šalies gyventojų pamėgtas patiekalas, tad jo nepasiūlyti tiesiog negalime. Ne mažesnį vaidmenį kuriant asortimentą atlieka ir pirkėjų apklausos – nuolat analizuojame savo klientų nuomones ir aiškinamės, kokių naujovių jie pageidautų, kokie patiekalai juos pradžiugintų“, – pažymi maisto ekspertė.

Pašnekovė pasakoja, kad šį rudenį pirkėjai kviečiami išbandyti ne vieną meksikietiškos virtuvės tradicinį gaminį – prekybos tinklo lentynose jų lauks fachita su vištiena ir gvakamole bei firminiu įdaru pagardintas kiaulienos buritas.

Kita sezono naujiena – iš Jungtinės Karalystės kilęs Šepardo pyragas, kurio pagrindą sudaro bulvių košė ir kiaulienos įdaras su daržovėmis. Jūros gėrybių gerbėjai kviečiami paskanauti tradicinės paelijos su midijomis, krevetėmis, vištiena ir ispaniškomis dešrelėmis. Tolimųjų Rytų šalis vis dažniau lankantiems lietuviams turėtų patikti azijietiškas karis su vištienos šlaunelių mėsa, sviestu ir grietinėle. O išsiilgusieji paprastesnio skonio greičiausiai rinksis kiek aštroką vokišką dešrainį su marinuotais agurkėliais ir svogūnais.

„Kurdami šiuos patiekalus ne tik stengėmės išgauti mūsų pirkėjams malonų skonį, bet ir itin daug dėmesio skyrėme patiekalų kokybei, jiems rinkomės natūralius ingredientus ir autentiškus prieskonius“, – pažymi V. Juodkazienė ir priduria, kad ką tik naujoves pristatęs prekybos tinklas šiuo metu jau ruošiasi trečiajam asortimento atnaujinimui šiemet – nauji gaminiai parduotuves pasieks prieš didžiąsias žiemos šventes.

nuotrauka::2

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
5 tvarumo iniciatyvos, be kurių neįsivaizduojama prekybos tinklo „Iki“ veikla Verslo tribūna

Tvarumas vis sparčiau tampa neatsiejama kasdienio gyvenimo dalimi. Nuo kiekvieno iš mūsų priklauso, kokioje...

„It‘s simple“
2021.09.30
„Iki“ rudenį pasitinka atnaujindama asortimentą: tęsia sėkmingą seriją ir eksperimentuoja Verslo tribūna

Jungtinė Karalystė, Vokietija, Viduržemio jūros regionas, Azija ir Meksika – tiek skirtingų virtuvių...

„It‘s simple“
2021.09.16
Vilniaus centre Vinco Kudirkos skulptūra papuošta išmaniomis ausinėmis Verslo tribūna

Šiandien Vilniaus Vinco Kudirkos aikštėje neeilinis vaizdas – Vincas Kudirka pasipuošė moderniomis 3D...

„It‘s simple“
2021.09.13
FIFA pasaulio salės futbolo čempionatui Lietuvoje informacinių technologijų ir telekomunikacijų paslaugas teiks „Bitė“ Verslo tribūna

Sekmadienį startuosiančiame FIFA pasaulio salės futbolo čempionate Lietuvoje informacinių technologijų ir...

„It‘s simple“
2021.09.10
„Bitė“ tiesia pagalbos ranką pasieniečiams: nemokamai suteiks paslaugų ir sieną kertančiųjų stebėjimo įrangos Verslo tribūna 5

Nors neteisėtų migrantų srautas į Lietuvą per Baltarusijos sieną šiuo metu gerokai sumažėjęs, sienos apsauga...

„It‘s simple“
2021.08.30
„Iki“ – apie priemones, kurios padeda užtikrinti darbuotojų ir pirkėjų saugumą Verslo tribūna

Nors nuo koronaviruso paskiepytų asmenų procentas Lietuvoje didėja, augantys naujų atvejų skaičiai rodo, kaip...

„It‘s simple“
2021.08.27
Daržovių skyriuose lietuviai ieško ne tik bulvių ir bananų: „Iki“ stebi kelias augančias kategorijas Verslo tribūna 1

Rinkdamiesi vaisius ir daržoves, lietuviai vis daugiau dėmesio skiria nebe kainai, o produkto kokybei,...

„It‘s simple“
2021.08.18
Pratęsiamas „Metų CTO“ rinkimų paraiškų teikimo terminas Verslo tribūna

Kandidatų ir organizacijų prašymu pirmą kartą Lietuvoje organizuojamų „Metų CTO“ rinkimų paraiškų teikimo...

„It‘s simple“
2021.07.30
Perteklius maisto produktų lentynose – prekybininkų dilema: revoliucinė „Iki“ praktika tapo standartu Verslo tribūna

Maisto produktų auginimas, gamyba ir kelionė iki pirkėjo reikalauja itin daug resursų, tad maisto švaistymas...

„It‘s simple“
2021.07.29
„Bitė“ imasi netradicinio darbuotojų paieškos būdo: vasarą kandidatus „medžioja“ pažinčių programėlėje „Tinder“ Verslo tribūna 4

Lietuva šiandien susiduria su rekordiniu darbuotojų trūkumu – praėjusį mėnesį fiksuotas didžiausias – 60,6...

„It‘s simple“
2021.07.22
„Iki“ investicija į darbuotojus – papildomas sveikatos draudimas Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ itin daug dėmesio skiria darbuotojų ir pirkėjų saugumui. Tai vienas svarbiausių...

„It‘s simple“
2021.07.14
Pirmasis Lietuvoje išmaniųjų higienos tyrimas nustebino: ant telefono daugiau bakterijų nei lifte ar automobilio durelių rankenos Verslo tribūna

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas „Išmaniųjų higienos“ tyrimas – buvo vertinama, kiek ant įvairių kasdien mūsų...

„It‘s simple“
2021.06.30
Neįprastą el. kainų diegimo praktiką pasirinkęs prekybos tinklas „Iki“ ėmėsi technologijos plėtros Verslo tribūna

Apie 50 proc. taupomos popieriaus sąnaudos, geresnė klientų patirtis ir efektyvesnis darbuotojų laiko...

„It‘s simple“
2021.06.18
„Bitė“ darbuotojus vasarai perkraustė prie jūros: karantinas – iššūkis kultūrai Verslo tribūna

Sukurti stiprią organizacijos kultūrą užtrunka ne vienerius metus tam nuosekliai skiriant daug dėmesio ir...

„It‘s simple“
2021.06.17
„Iki“ taikomos priemonės suteikia dar daugiau saugumo ir darbuotojams, ir pirkėjams Verslo tribūna 2

Prekybos tinklas „Iki“ visą pandemijos laikotarpį sutelkė dėmesį į darbuotojų ir pirkėjų saugumą. Karantino...

„It‘s simple“
2021.06.08
„Iki“ patirtis: etiško verslo principai ir dėmesys gyvūnų gerovei Verslo tribūna 1

Dėmesys aplinkosaugai ir tvarumui jau seniai yra tapę neatsiejama prekybos tinklo „Iki“ strategijos dalimi.

„It‘s simple“
2021.05.25
Pirmą kartą    Lietuvoje organizuojami    „Metų CTO“ rinkimai: kviečiame teikti paraiškas  Verslo tribūna 1

Šiandien startuoja pirmą kartą Lietuvoje organizuojami „Metų CTO“ rinkimai. Kviečiami dalyvauti vadovai,...

„It‘s simple“
2021.05.13
Pramoga ir atsipalaidavimo būdas: kaip šiuolaikinė televizija lengvina žmonių gyvenimą? Verslo tribūna

Ilgą laiką televizija buvo bene vienintelis pramogų šaltinis namuose, kuris suvienija visą šeimą. Išplitus...

„It‘s simple“
2021.05.06
„Iki“ kulinarijos asortimentą atnaujina triskart per metus: pirkėjai ieško ir skonių, ir sveikumo Verslo tribūna

Šiemet naują kulinarijos gaminių seriją „Pasaulio skoniai“ pristatęs prekybos tinklas „Iki“ stebi...

„It‘s simple“
2021.04.28
3 kasdienybę lengvinantys įrenginiai, kuriuos ateityje turės kiekvienas Verslo tribūna 2

Dar prieš penkmetį tokie išmanūs daiktai kaip laikrodžiai su eSIM, belaidės ausinės ir kameros atrodė...

„It‘s simple“
2021.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku