Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Atskirkite Kiniškus prekės ženklus nuo Kinijoje gaminamų automobilių. Nes tai nėra tas pats. Kaip patys rašote, Kinijoje gaminamų automobilių (kuriais prekiaujama Lietuvoje) yra ir daugiau, šis nėra trečiasis.
Kinai gerą jovalą sukūrė: Lynk iš viso yra švediškas ženklas (formaliai - netgi bendrovė), nors visa produkcija kiniška. Kaip, pvz., ir Polestar. Kinišku prekės ženklu nei vieno, nei kito nepavadinsi, nors steigėjai kinai, pinigai ir technologijos kinų, gamyba Kinijoje. Tai teisingai įvardyti galima "švediškas kiniškų automobilių gamintojas" :)
Labai gerai. Daugiau konkurencijos, galiausiai išloš pirkėjas.
Pažiūrėjus video apie kiniškų automobilių kokybę, kurie išrūdija kiarai per kelis metus, nesidžiaugs pirkėjas.
rusų yotūbuose masė vaizdelių, kaip atrodo kitaicų elektro servisuose po 1000 ar net 5000 km ridos. Pasižiūrėkit, euforijos apimti atsilupėliai.
Kitaicas kitaicui nelygus. Kai kuriem ir virš 100k km garantiją gamintojad duoda. Ką ten kacapam nuveža kaip trečio pasaulio šaliai, tai mažiau reik žiūrėt. Jų pačių lados ne ką geresnės, dar salonuose surūdyję stovi.
Pelnas normalesnis negu krabinio
Problema ne kinietiškoje kokybėje, o Kinijos režimo "maitinime" Europos pinigais. Kuo daugiau Europa gamina Kinijoje, tuo labiau remia jos ekonomiką. Kuo stipresnė bus Kinijos ekonomika, tuo daugiau šansų "užkariauti" visą pasaulį ir daryti įtaką "kinietiškomis vertybėmis". Ir tai ne vien materialus turtas, bet ir ideologinė įtaka. Juk niekam ne paslaptis, kad Kinija ir Rusija apie tai svajoja ilgus dešimtmečius.
Paklausykite audiotekoje Snyderio knygos apie Iljino teorijas rašo, putka žavisi