Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

62
  • 2024-01-23T07:46:37+02:00

    Skurstantys ūkininkai susirinko su naujausia technika, 6l visureigiais, pasibėdavoti, kad valdžia jiems turėtų atmatuoti daugiau paramos, ypač kompensuojant nuostolius, kai derlius būna neapdraustas, bei dėl to, kad nuostolių patiria sandėliuojant, kai derlius per geras

    • 2024-01-23T07:58:53+02:00

      Demokratijos šventė. Kiekvienas turi teisę protestuoti.

    • 2024-01-23T08:02:10+02:00

      Vakaru privilegijos, pats gali irgi su paspirtuku vaziuoti pasibedavoti.

    • 2024-01-23T08:25:59+02:00

      Bėda ta, kad pakankamai skaitlinga masė nesusirinks, ir negali sugalvoti tokio baubo, kaip jei nesubsidijuosite, tai Afrikos vaikai badaus, oi, atsiprašau, maistas brangs. O realiai Lietuvos ūkininkai augina mažiausios pridėtinės vertės per hektarą produkciją. Kažką daugiau daryti - darbo daugiau, sudėtingiau, daugiau rizikos ir mokytis reikia, daugiau žmonių arba automatizacijos. Kam viso to reikia, ES/valstybė prasubsidijuos ir tiek.

    • 2024-01-23T08:36:44+02:00

      Tu, žiuriu, visų...

    • 2024-01-23T08:44:08+02:00

      Jis lohas tesugebantis...

    • 2024-01-23T08:46:22+02:00

      to visų galų...

    • 2024-01-23T11:43:38+02:00

      Gerai pastebėta:)

    • 2024-01-23T18:02:43+02:00

      Reikia pasidžiaugti, kad mitingas vyksta civilizuotai. Priešingai nei organizuoja maršistai-covidistai, kai iš 10 reikalavimų yra: Atsistatydinti ministrui, prezidentui, paskelbti naujus seimo rinkimus, paleisti calofanus iš kalėjimo, patrigubinti pašalpas alkašeliams, duoti jiems po naują bustą... na ir paskutinis reikalavimas (kadangi šeimos maršas) - "pasirūpinti ten kažkaip šeimomis, tipo gal kokius pieštukus vaikams nupirkti, ar koncertą surengti "

  • 2024-01-23T08:46:29+02:00

    Nes ūkininikai išskirtinė kasta jaučiasi, nors realiai yra normalus verslas subsidijuojamas iš mūsų kišenės. Va kur guli vienas iš ginybos mokesčio audedamųjų

    • 2024-01-23T08:54:29+02:00

      Tai vaziuok I...

    • 2024-01-23T09:07:29+02:00

      Jeigu tamsta nesakytumėt...

  • 2024-01-23T08:58:16+02:00

    Konservoms amen Seimo...

  • 2024-01-23T09:05:46+02:00

    Atskirkime 2 dalykus - protesta kaip toki ir reikalavimus. Kadangi gyvename demokratijoje, visada palaikau protestus, kurie mobilizuoja reiksminga bendruomenes dali. Ir cia negali buti jokiu kalbu apie draudimus protestuoti, nebent protestas daro tiesiogine zala zmogaus sveikatai (tikrai ne savijautai ar patogumui). Todel labai keista, kai teismas, berods, draude Vilniaus autobusu vairuotoju streika... Visai kitas klausimas, ar pritariu reikalavimams. Kadangi straipsnyje tik pametyti marketinginiai lozungai, tai net nesuprantu, ko tie ukininkai reikalauja :)

    • 2024-01-23T12:58:44+02:00

      kai neturi ką konkrečiai įtikinamo pasakyti, pradedi verkti kad "valdžia mūsų nemyli" ir bandai Vilniaus gatvėms padaryti įspūdį didžiuliu traktorium. Ar nors vienas iš suvažiavusių varguolių ant traktoriaus pasikalbino plakatą su pajamų ir turto dinamika už praėjusius 5 metus? Be tokio neįleisčiau į centrą ;-)

    • 2024-01-23T17:50:19+02:00

      Kremliaus batlaižiai maršistai irgi protestavo. Ir per šventą dieną - Sausio 13-osios minėjimą.

  • 2024-01-23T09:24:52+02:00

    Kada apmokestinsim normaliai tuos, kurie su susijusiais asmenimis (įmonės, vaikai ir t.t.), valdo daugiau nei 500 ha?

    • 2024-01-23T09:30:42+02:00

      O kada nustosim...

    • 2024-01-23T09:34:30+02:00

      emigravęs čia tu? vėl užpylei negero pilstuko?

    • 2024-01-23T09:49:37+02:00

      Varyk Pas daktarus...

    • 2024-01-23T10:01:34+02:00

      O tamstai pas lietuvių kalbos mokytoją nepamaišytų nueiti :)

    • 2024-01-23T10:37:16+02:00

      Žiniai, maišyti galim tik cementą. Arba košę. Vietoje 'nepamaišytų nueiti' reikia vartoti 'nesutrukdytų nueiti'. :) Geros dienos.

    • 2024-01-23T10:46:00+02:00

      Ačiū, gramatiškai galbūt esate teisi, tiesa pasakius, tingiu patikrinti, tačiau šnekamojoje kalboje dažniausiai vartojama nepamaišytų ir niekad nesu girdėjęs nesutrukdytų nueiti. Nesutrukdytų, labiau skamba kaip techninės kliūties išvengimas daug rimtesniame kontekste. Pagalvosiu apie frazės vartojimą ir galbūt pradėsiu skirti kaip senai nuo seniai ;))

    • 2024-01-23T11:01:42+02:00

      Na aš nepiktai : ) Man irgi keista ši taisyklė. Žinai, kaip su tais VLKK 'grammar naciais' būna. Jie liepia, mes turim paklusti : )

    • 2024-01-23T11:45:34+02:00

      Naciai, nes prašo nevartoti rusicizmo („miešajet“)?

    • 2024-01-23T13:02:23+02:00

      Ne, trpt. web'uose mėgiama frazė 'grammar nazi' skirta šiek tiek pašiepti griežtą kalbininkų toną ir reikalavimus. Aš su jais sutinku, bet truputį pasišypsoti juk galime.

  • 2024-01-23T11:10:00+02:00

    Na ir puiku, ne russija čia, turi teisę protestuoti, viskas OK.

  • 2024-01-23T12:09:46+02:00

    hmmmm, delfiai rašo, kad pilnas centras srutovežių, ar saugu į gatvę išeiti?

  • 2024-01-23T12:28:55+02:00

    Reikia ir man eiti protestuoti, gal valstybė sumažins kokius mokesčius ir man:)

  • 2024-01-23T12:33:20+02:00

    Kas ten su...

  • 2024-01-23T12:40:34+02:00

    Leidimus gavo (na tikiuosi, kad gavo), tegul protestuoja. Ponų valia. Tik klausimas ar šiom dienom Vilniuje galioja KET? Pvz: ar aš galiu statyti mašiną bet kur (nemokamai ir neribotai). Kaip tik vakare turiu centre reikalų. Norėčiau pasinaudoti nemokama parkavimo galimybe. Atvyksiu su lengvąja mašina. Srutovežio ir ūkininko pažymėjimo neturiu. Ar man galioja ši lengvata?

    • 2024-01-23T12:55:43+02:00

      Leidžiu, statyk.

    • 2024-01-23T12:59:49+02:00

      Ar atliekat "dieviškąją" misiją? Neatliekat, vadinasi lengvata negalioja :) Mokėsit kaip ir visi kiti mirtingieji, o va milinoniniams traktoriams nemokamos galimybės išlieka

    • 2024-01-23T20:24:29+02:00

      O per eiseną kelių eismo taisyklės galioja? Gatve juk eina... O jei rimčiau, tai ir per eisileną ir per protestą yra kreipiamasi dėl specialių leidimų, kurie yra išduodami arba ne.

  • 2024-01-23T12:52:17+02:00

    Iš kur tiek gražių naujų traktorių? :)

    • 2024-01-23T12:55:00+02:00

      LT perkant dėvėtus traktorius paramų neduoda (skirtingai nuo kitų ES salių).

    • 2024-01-23T14:06:02+02:00

      Iš europinių pinigų

    • 2024-01-23T15:34:41+02:00

      Iš Europinių pinigų pirktą įrangą negalima naudoti turizmui ir susisiekimui. Jei bent minutę naudojama ne pagal paskirtį, pažeidi finansavimo sąlygas ir turi grąžinti visą paramą. Neblogai būtų galima sutvarkyti. Norit protestuoti, protestuokit, bet ne kitiems gyvenimą gadinkit ir kaštus kelkit. Kitu atveju tegul apmoka kitiems sukeltos žalos padarinius - sugaištą laiką, sudegintą kurą bei tegul jau pradeda rinkti sugadintam gedimino prospektui.

    • 2024-01-23T17:30:32+02:00

      Bėk rašyt skundą į NMA !!!

  • 2024-01-23T14:10:01+02:00

    Vienintelis pagrįstas žemdirbių reikalavimas ,tai "Kosminis" akcizas suskystintoms dujoms, kiti mažai reikšmingi.

    • 2024-01-23T15:36:14+02:00

      Kosminis? Sulygino su kitomis kuro rūšimis. SGD iki šiol buvo naudojamas labai retais atvejais, egzotika. Ir užkliuvo, nes gamtines dujas pradėjo keisti SGD, nu tipo išvengs tiek CO2 apmokestinimo, tiek ir brangimo, vietoje to, kad spręstų energijos efektyvumo problemas ar keistų iškastinį kurą į AEI.

    • 2024-01-23T16:21:03+02:00

      "Kosminis" tik tiem, kas iki šiol naudodavosi išskirtinėm sąlygom. Kitų kuro rūšių naudotojai "kosminius" akcizus moka jau daug metų.

  • 2024-01-23T14:58:02+02:00

    Per gyvenimą visko esu matęs, bet, kad nuo dotacijų išpampę žagrės milijonieriai protestuotų prieš per sotų savo gyvenimą atvirai demonstruodami naujausią blizgančią techniką ir V6-V8 visureigius centrinėje gatvėje, matyti dar neteko... Perkam popkornus ir laukiam, kada į gatves išriedės covidinių Porche savininkai reikšti nepasitenkinimo dėl nebepakeliamų kuro/elektros kainų... Kažkas pasiryžęs itin daug investuoti į ateinančius rinkimus...

    • 2024-01-23T15:21:03+02:00

      Tipo tik ubagas...

    • 2024-01-23T16:10:59+02:00

      Taip, Numa turėtų irgi eiti protestuoti, kad jam sunku, todėl reikia maximoms subsidijas mokėti ir panaikinti visus mokesčius (tada ir iš Kipro sugrįš). Streiko forma - uždarai visas maximos ir darbuotojus pasiunti kelius blokuoti. Bus blogiau nei ūkininkų streikas. Gi protestuoti gali kas tik nori.

    • 2024-01-23T16:22:20+02:00

      Puiki mintis - laukiam elektromobilių savininkų protestų, kad įkrovimo stotelėse jau reikia susimokėti už elektros energiją. Ir A juostomis jau ne visur galima važiuoti.

    • 2024-01-23T16:28:21+02:00

      Kiekvienos socialines grupes reikalas priotestuot ar ne.O kodėl pvz. verslas negalėtų su Numa priešaky protestuoti ? Galėtų. Galėtų protestuot prieš mokesčius, Šimonyte, Landesbergį, Karbauskį ar marsiečius. Jų tesė. Valdžios teisė patennkint protestuojančių reikalavimus arba ne. Nematau nieko blogo pačiuose protestuose.

    • 2024-01-23T19:36:44+02:00

      Kiekvienas klounas turi teisę protestuoti, bet ne kiekvienas gyvūlių ūkio mecenatas privalo subsidijuoti dvarponių su mažais p....lais ir dideliais džipais kaprizus. Tamsta turite teisę tiesiogiai juos pašelpti, jeigu noras yra...

    • 2024-01-23T21:01:44+02:00

      turi teise protestuoti, o ka ? Jei nepatinka, tai cia kitas reikalas. Netgi neziurint paciu reikalavimu man dziugu, kai kazkas subega susiburti ir atstoveti uz save. Dauguma taip turetu su valdzia kalbeti, ypac dabartine, kuri kitaip nesupranta.

    • 2024-01-24T07:58:59+02:00

      Pasinaudodamas teise protestuoti varysiu per ūkininkų laukus, kai jau bus derlius bręstantis protestuoti. Protestams iki 9 žmonių grupėse nereikia leidimo atskiro, tai ir žygiuosime lauku mindžiodami viską. Manau ūkininkai džiaugsis protesto teise bet kur, bet kaip. Aišku, tu irgi sugebi matyti tik absoliučią teisę, bet pvz. kas organizavo protestą neįdomu. Ar nepasitenkinimas pagrįstas, nes realiai yra nepatenkinti tuo, kad suskystintos dujos pabrango, kurias naudoja absoliuti mažuma ūkininkų. Tada dar nepatenkinti, kad dyzelinas pabrango. Dar nepatenkinti, kad dyzelino kvotos per hektarą atsirado (neužtenka ekskursijoms į Vilnių su 50l/100km technika). Dar nepatenkinti aplinkosauginiais reikalavimais - apsauginėmis zonomis apie melioracijos įrenginius, nes mūsų tiek vidaus vandenys, tiek Baltijos jūra yra labiausiai užteršta azoto junginiais jūra, bet nieko, svarbu nustekenti aplinką čia ir dabar kuo daugiau, kad kuo daugiau uždirbti, o kaip reikės po 20 metų gyventi niekam neįdomu. Dar labai piktinasi klimato kaita.

    • 2024-01-24T07:59:07+02:00

      Tai toks ir kalbėjimasis. Bendrinis piktinimasis "koks blogas derlius", kai tais metais nuimtas derlius 5% mažesnis nei rekordinis ir patiriami iššūkiai grūdus išdžiovinti, išvežti ir/ar sandėliuoti, bet vis tiek sugebama skųstis derliumi. Taip ir čia, net negali suformuluoti kas negerai, bet realiai turi absoliučias šiltnamio sąlygas.

  • 2024-01-23T17:25:33+02:00

    Negerai jeigu valstybe nusileido ukininkams o dabar del to reiks sumoketi CO2 baudu Lietuvai 200mln Eur.

  • 2024-01-23T17:29:27+02:00

    Dabar, kai rašau, yra 44 komentarai, ir nė vieno palaikančio, dauguma komentarų - atvirai arogantiški. Atskirtis kaip ant delno. Viena pusė save laiko protingais, tikinčiais mokslu, co2, laisva rinka, vakcinomis, o kiti bus turbūt plokščiažemiai vatnikai.

    • 2024-01-23T18:16:31+02:00

      Dėl atskirties visiškai teisingai. O ką galvojat apie ūkininkų reikalavimus ir padėtį?

    • 2024-01-23T20:31:12+02:00

      Čia ne atskirtis, čia tiesiog skirtingos grupės. Vargingai gyvenančio ūkininko jau senokai nemačiau. Nei socialiai, ne finansiškai jie nuo nieko neatskirti. O kad ūkininko kitokios pažiūros nei vidutinio vž skaitytojo, tai čia nei blogai, nei gerai

    • 2024-01-24T08:03:12+02:00

      Tai sakai 100k€ į rankas uždirbantis ūkininkas yra nusipelnęs sumokėti max 5k€ mokesčių ir gauti lengvatų už bent kokius 25k€, kai bet koks samdomas darbuotojas sumokėtų nuo 100k€ kažkur 42k€ mokesčių, jei kaip individuali veikla, tai vis tiek būtų arti 20k€ mokesčių ir nulis subsidijų? Subsidijos ginamos, kad taip mažinamos maisto kainos, bet tai yra visiškas melas, nes grūdai kainuoja pas mus tiek, kiek pasaulyje jų kaina, t.y. absoliuti didžioji dalis užaugintos produkcijos, kurios negali parduoti pasauline rinkos kaina, tiesiog eksportuojama. Taigi, skyrus tas pačias subsidijas išmokant kaip bazines pajamas, maisto kainas sumažinti gali daug labiau. Jei nebūtų ūkininkai dviveidžiai, siūlytų apmokestinti eksportą, tai daug labiau sumažintų maisto kainas. Tiesa, po kurio laiko susitrauktų javų ūkininkavimas, nes reikėtų konkuruoti.

    • 2024-01-24T08:11:48+02:00

      Man neįdomu dėl ko jie protestuoja. Tiesiog sakau, kad protestai nėra blogai ir tiek. Nesuprantu, ko čia dabar draskaisi ?

  • 2024-01-23T17:48:30+02:00

    Milijonierių streikas...

  • 2024-01-23T17:51:56+02:00

    aplamai siūlau uždrausti kaime ūkininkauti, nes jie sugeba iš šūdo tiesiogine prasme milijonus išspausti. Ūkininkais turėtų būti tik vilniečiai, nes jie geriausiai viską žino apie CO2, laisvą rinką, konkurenciją ir kaip varyti žemės ūkį be subsidijų. Ofisinis planktonas, užtenka mazolius ant klaviatūrų trinti, šakes į rankas ir marš į tvartą mėšlo mėžti, oj atsiprašau, jums suprantama kalba - mėšlu konkuruoti..

    • 2024-01-23T18:55:16+02:00

      Kad tie ponai kur traktoriuose šiande Vilniuje sedi šakiụ savo rankose nelaiko.

    • 2024-01-23T18:57:28+02:00

      Ne vienas Vilnietis iš savo 50m2 butuko norėtų jų vietą užimti.

  • 2024-01-23T18:03:29+02:00

    Visas šitas karas vyksta iš esmės dėl išprotėjusių vakarų europiečių, kuriems klimato kaita patapo religija. Nuleido Lietuvai planą mažinti CO2, kurio niekaip kitaip tik per ribojimus žemės ūkiams ir auto parkui įvykdyti neįmanoma. Ir su tais dujų balionais desperacija. Pramonės pas mus mažai, pagal CO2 išmetimą vienam žmogui ES mes dugne. Pirmauja pramonės šalys, vokiečiai, belgai, olandai, lenkai.

    • 2024-01-23T18:04:17+02:00

      Kas gerai, kad ūkininkai bent su tais celofaniniais marginalais nesusideda.

    • 2024-01-23T19:23:59+02:00

      Gerai pastebėta, Calofaniniai bandymai "kooperuotis" buvo, bet ūkininkai protingesni (ačiū jiems už tai). Protestuojantis ūkininkai nereikalauja paleisti seimą, pakeisti prezidentą ir pan. Reikalauja sau palankesnių sąlygų ir tiek. Įdomiausiai, kad jie pasieks savo tikslus :)

    • 2024-01-24T08:04:39+02:00

      Užsidėk maišą ant galvos, CO2 perteklius religija taps per porą minučių. Jei dar spėsi sumesti kas vyksta. Pasauliniai procesai vyksta kiek lėčiau, kažkur per 300 metų pradėjome jausti tai, ką jaustum apie po 1,5 minutės.

    • 2024-01-24T11:40:06+02:00

      Be asmeniškumų - bet čia jau religinis mąstymas. Jokių 300 metų įrodymų nėra. Kaip tik atvirkščiai. O teigti galima bet ką. Bet čia bus emocinis ginčas. Ir tikėjimas. Kai tam tikru momentu realybė įneša korekcijas, tyliai pakeičiamos sąvokos, pvz, iš "klimato atšilimo" į "klimato kaitą", iš "apsaugo nuo užsikrėtimo" į "apsaugo nuo sunkios eigos" ir toliau, be galo. Dalykai yra sudėtingi, mes žinome ne viską ir mažiausiai ko reikia, tai fanatizmo.

  • 2024-01-23T23:09:41+02:00

    Pagarba ukininkams

  • 2024-01-23T23:49:07+02:00

    Pagal tuos verksmus ir rankų grąžymą, tikėjausi pamatyti nuplyšusius, išbadėjusius ir žagrę velkančius zombius, o čia, prašau, milijonieriai, per žandus varvančiais taukais, medumi ir žalia saliarka aptekę rubuiliai pasirodė

  • 2024-01-24T07:58:03+02:00

    Vdv daugiau už ev ir jie teisėtai turėtų reikalauti sau mažesnių akcizų, nes ponams su ev viskas už dyką

  • 2024-01-24T08:04:16+02:00

    Čia stambesnių už vidutiniokus verksmai. Smulkieji nei tokios technikos turi, nei atleikamų degalų Vilniun plaktis. Jie dirba skirtingai nei čia suvažiavę, kurie savo fermose turi samdomų darbuotojų. Privilegijuota klasė, kuriai spjaut ant ekologijos, paukščių, žvėrių. Ant mūsų visų vandenų ir žemės. Svetimos gėdos jausmas.

  • 2024-01-24T09:37:49+02:00

    Reikalauja beakcizinio kuro i asmeninius automobilius . Prie juros nuvaziuot reikia. Brangokai gaunasi. Siulau leisti ukininkams isigyti kontrabandiniu baltarusisku cigareciu.

  • 2024-01-24T09:47:46+02:00

    P. Prezidente, Ministre Pirmininke - ištraukit pagaliau galvas iš ūkininkų užpakalių. Paaiškinu savo poziciją. ___Ūkininkai (grūdininkai) - parazituojanti klasė, gyvena kitų sąskaita. Detaliau: dyzelinas be akcizo (akcizu finansuojamas keliu remontas ir statyba) bet keliais su savo traktoriais, kombainais važinėja, apšika visą kelią išvažiavę iš laukų, lauko keliukus visiškai sugadina. Apskaitos neveda, ataskaitų RC nepridavinėja, mokesčių nemoka, nors nori vaikus leisti į mokyklą ir gauti nemokamą aukštajį mokslą, nori, kad jį saugotų policija, bet nenori mokesčių mokėti. Niokoja gamtą, suartų ir Gedemino prospektą, jei tik kas nors nepažiūrėtų, nekalbu apie paupius ir paežerius. Jei su lengvuoju automobiliu privažiavęs arčiau kaip 25 metrus gausi baudą, bet arti gali kad ir upės vagą ir purkšti pesticidais pavasarį, per žuvų nerštą ir barstyti trašas.

    • 2024-01-24T09:50:33+02:00

      Nebenusisnekek, uzingride ))

52795
130817
52791