Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-06 10:24
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
2025-09-02 22:17
2025-08-31 15:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Vežėjai savo naiviais skundais tampa juokingesni net už Palangos verslininkus… Jei 120 Eur už darb. įdarbinimą yra nepakeliama našta, tai toks verslo modelis yra praeitis.
Našta yra pakeliama. Tik Lenkijoje dešimt kartų mažesnė ir dešimt kartų lengviau įdarbinti.
Vaikai kurie vagia ir musa pamote. Paskui primeta nuskriaustuosius kai gauna atgalios.
Koks vaikas gali mušti pamotę ir ką vaikas vagią,magnatas tikras vmi inspektorius
Trūksta "fūrų vergų"? Arsivežė 11 000 vairuotojų. Ir kur jie dingo? Išėjo? O kodėl išėjo? Dėl per gerų darbo sąlygų? Ir vežėjai " neįsivaizduoja" kokias sąlygas pagerinti, kad tie 11 000 sugrįžtu? Ekonomines knygutes paskaitykit.
pramonės bosai jaučiasi pamiršti, vežėjai ujami. Kas dar norėtų pabūti Sigute našlaitėle? VZ redakcija tikrai padės ;-)
Kas vargšai tai tik eiliniai vairuotojai, kurių teisės pamirštos :) Būtų nuostabu, kad koks LRT padarytų žurnalistinį tyrimą kelių didesnių logistikos įmonių: kas vadovai ir savininkai ir kaip jie gyvena ir kokia jų verslo etika. įvaikiai būtų vairuotojai, pamotė savininkai, bet čia mano asmeninė nuomonė ne faktai :)
Dar pakliedėkit apie vairuotojų netenkamas socialines garantijas, kurias pavagia valdžia į ne darbdaviai. Juk tie ukrainiečiai Lietuvoje pensijos negaus vis tiek.
Pritariu ministerijos pozicijai. Tegu pagerina užsieniečių darbo sąlygas ir gaus kvotas.
Koks sektorius bus sekantis, po transporto?
ta prasme, eilėje tapti lygesniu už kitus, mokėt mokesčius nuo 1,6mma ir išnaudot darbuotojus? tikiuosi joks.
Mauras, užsienyje socialinio draudimo įmokos net nėra mokamos arba yra grąžinamos, nes pensijos Lietuva laikiniems darbuotojams nemokės vis tiek. Tai tegul bent jau nuo minimumo mokesčius susimoka, o kitkas dienpinigiais eina.
siūlau skaityti prieš spaudžiant, nes jūsų logikoj galai nesusiriša. Aišku tiek - status quo naudingas kišenei, nieko nereikia keist. Ane? Nesutinku, ir ne aš vienas.
verslas, kuris skundziasi jo nemyli, atrodo nesolidziai. Tai kur skustis darbuotojams\pilieciams, priverstiems tapti ekonominiaisi migrantais, jei ju verslas cia nemyli ir labiau myli trecios salies imigrantus?
Kokie normalūs darbuotojai norės eiti dirbti į nuolatos verkšlenatį, niurzgantį vežėjų verslą (turiu omeny vadybą, nuo kurios priklauso įmonių augimas ir gerovė)- tai ženklas, kad jie nemoka konkuruot. Taip elgdamiesi ar Lietuvoj, ar Lenkijoj jie nudustų. Tokį piarą sau bedarydami sau virvę nuolat spaudžia po kaklu. Kilmės nepaslėpsi, senas garažistų mentalitetas. Siūlau geriau megzti pokalbį su vyriausybės institucijom ir konstruktyviai koordinuoti bendrą logistikos vystymosi planą. Arba tiesiog jų augimo apetitas nepamatuotas. Tokie kaip Girteka, Vlantana, Finėjas ir pan. tikrai nebūtų tuo kuo yra, jei būtų buvę nežmoniškos, neperspektyvios verslo sąlygos.
buvo tikri, kad tik jie gali būti pamotėmis ir uiti vairuotojus ???