„Amber Train“ sėkmė priklausys nuo grafikų ir tarifų

„Amber Train“ – taip preliminariai vadinamas trijų Baltijos šalių geležinkelių bendrovių rengiamas krovinių maršrutas nuo Šeštokų perkrovimo stoties iki Talino. Gerinant sąlygas, siekiama ant geležinkelio perkrauti dalį autotransportu vežamų konteinerinių krovinių iš Vakarų Europos į Skandinaviją.
„Skaičiuojama, kad Lietuvos ir Lenkijos sieną kerta 5.000 krovininių automobilių per dieną, per metus pervažiuoja 21 mln. t krovinių. Viso srauto, žinoma, nepaimsime, bet net 10% ar mažiau – 1 ar 2 mln. t – būtų pakankamai svarbus žingsnis“, – pasakoja Egidijus Lazauskas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus pavaduotojas ir Krovinių vežimo direkcijos direktorius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai