2018-03-28 20:36

„Amber Train“ sėkmė priklausys nuo grafikų ir tarifų

Tikimasi nuo autotransporto ant bėgių perkelti bent 1–2 mln. t krovinių. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Tikimasi nuo autotransporto ant bėgių perkelti bent 1–2 mln. t krovinių. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Baltijos šalių geležinkelių bendrovės ketina gerinti krovinių kelionę įvairiarūšiu transportu nuo Šeštokų stoties netoli Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Estijos sostinės. Maršrutas planuojamas žvelgiant į galimybes pritraukti krovinių iš Vakarų Europos Skandinavijos kryptimi, tačiau galutinėmis jo stotelėmis galėtų susidomėti ir Lietuvos ekspeditoriai.

„Amber Train“ – taip preliminariai vadinamas trijų Baltijos šalių geležinkelių bendrovių rengiamas krovinių maršrutas nuo Šeštokų perkrovimo stoties iki Talino. Gerinant sąlygas, siekiama ant geležinkelio perkrauti dalį autotransportu vežamų konteinerinių krovinių iš Vakarų Europos į Skandinaviją.

„Skaičiuojama, kad Lietuvos ir Lenkijos sieną kerta 5.000 krovininių automobilių per dieną, per metus pervažiuoja 21 mln. t krovinių. Viso srauto, žinoma, nepaimsime, bet net 10% ar mažiau – 1 ar 2 mln. t – būtų pakankamai svarbus žingsnis“, – pasakoja Egidijus Lazauskas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus pavaduotojas ir Krovinių vežimo direkcijos direktorius.

52795
130817
52791