Aviacijos sektoriuje – didžiausias sandoris istorijoje

Abiejų kompanijų valdybos patvirtino šį sandorį. Tiesa, ekspertai pažymi, kad jis dar turės būti patvirtintas Vašingtone ir Briuselyje, o tai pasiekti gali būti sudėtinga, nors abi bendrovės ir gamina skirtingus lėktuvų komponentus.
Įmonių susijungimas gerokai pakeis padėtį rinkoje, pažymi „The Wall Street Journal“. „United Technologies“ taps itin svarbia bendrove gaminant „Boeing“ ir „Airbus“ orlaivius, sektoriui pereinant prie naujos kartos lėktuvų.
„United Technologies“ jau iki šiol priklausė viena iš didžiausių pasaulyje lėktuvų dalių gamintoja „Pratt & Whitney“, kuri specializavosi variklių, sparnų ir nusileidimo mechanizmų gamyboje. Savo ruožtu „Rockwell Collins“ daugiausia gamina kabinų įrangą bei komunikacijos sistemas tiek keleiviniams, tiek ir kariniams lėktuvams.
Po susijungimo įmonei ir toliau vadovaus „United Technologies“ vadovas Gregas Hayesas.
„United Technologies“ laukia iššūkis įtikti savo klientams – šiemet „Airbus“ lėktuvų pristatymai jau vėluoja dėl variklių trūkumų. „Airbus“ pareiškė besitikintis, kad sandoris neturės įtakos „United Technologies“ veiklos prioritetams.
Sandorį sukritikavo ir „Boeing“, pareiškusi, kad ji pasinaudos galia, kurią įmonei suteikė sutartys, bandys „apginti savo interesus“ ir kreipsis į rinkos reguliuotojus. Dar iki šio pareiškimo „United Technologies“ akcijų kaina smuko 4%.
Įmonės atstovai paskelbė, kad reikšmingo darbo jėgos mažinimo po sandorio nenumatoma.
Pernai „United Technologies“ aviacijos verslo pardavimai siekė 29,4 mlrd. USD, „Rockwell Collins“ – 5,3 mlrd. USD.