Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

25
  • 2024-03-25T08:33:05+02:00

    Sito prietaiso paprastam vartotojui gali prireikti max pora kartu i metus. Kam jam reikalingi menesiniai planai? Jau nekalbant apie tai kad uz kelis eurus nupirktas kiniskas prietaisas turi tas pacias funkcijas, be to dirba su visu markiu automobiliais?

    • 2024-03-25T09:08:54+02:00

      Visi tie kiniski "prietaisai" uz kelis eurus leidzia nuskenuoti tik bazines variklio klaidas, kai normaliam automobilyje yra 30+ ECU. Nelyginkim obuoliu su kriausemis

    • 2024-03-25T09:08:56+02:00

      Reguliariai atlikti diagnostika turėtų būti normalu, kaip rankas plautis. OBDeleven padėjo garantiniu laikotarpiu rasti klaidas, kurias salonas ignoravo, taip kad aš labai džiaugiuosi prietaisu. O apie kokius čia kiniškus rašai tai neįsivaizduoju, nes mano Audi neveikė nei vienas.

    • 2024-03-25T09:40:14+02:00

      Kad paprastas vairuotojas net nežino kur tas OBD portas yra :-) O entuziastai mokėtų.

    • 2024-03-25T09:53:39+02:00

      kiniškas obd už 2$ bus prastenis, bet "kiniškas" autocom už 30$ jau bus daug pranašesnis neskaitant kokio launch. Ir veiks su visais automobiliais.

    • 2024-03-25T09:54:55+02:00

      Turbut iš akių mato kad botanikas tai vis nuo serviso iki pardaveju apipisineja pona.

    • 2024-03-25T10:07:07+02:00

      "kiniskas prietaisas turi tas pacias funkcijas" oi kaip klysti :/ Kaip ir minėjo Jonas, realiai kiniškas nieko neduoda, su rimta diagnostika kaip OBdeleven gali pats atrasti, sužiūrėti ir pakeisti dalykus, kurie pas dealer'ius ir šimtais kainuotų + reguliari automobilio priežiūra. Ir viskas tvarkingai pakišta po oficialiom licencijom (ko kiti neturi). Manau už tokią kainą tikrai vertas dėmesio

    • 2024-03-25T10:10:37+02:00

      Reguliariai atlikti diagnostika? Cmon, jei nemeta klaidu tai kam save apsikrauti ir dar moketi abonenta kitiems uz tai kad klaidas nuskaityti? O bet taciau nuskaicius klaidas vistiek gedimo tas prietaisiukas nepasalina ir galu gale reikia vaziuoti i servisa. O analogisku nemokamu yra devynios galybes. Taip, taip tie uz 2 $ nuskaitos neviska, bet tie kuriu kaina apie 30 tai skanuoja pilnai viska, trina klaidas ir dar leidzia perprogramuoti HU ar vairuotojo ekrana. Nesakau kad OBDeleven blogas, tik nesuprantu kam paprastam vairuotojuo prireiktu moketi abonentini mokesti jei pilna be abonentinio ir be to net sumokejus abonentini jis vistiek nesutvarko problemu it galu gale atsiduri servise kuriame jie ir be OBD11 klaidas moka nuskaityti

    • 2024-03-25T10:27:53+02:00

      Cia obdeleven darbuotojas

    • 2024-03-25T10:46:18+02:00

      Tai kad nereikia mokėt mėnesnio mokesčio dignostikai. 60 Eur už prietaisą sumoki ir viskas.

    • 2024-03-25T10:54:23+02:00

      Uz tai gauni tik basic funkcijas kurias turi ir belekoks kinietis kainuojantis 20+ baksu

    • 2024-03-25T12:03:28+02:00

      Su kinu mano mašinai niekas neveikė, o OBDeleven ir parodė klaidą kameroj, kurią garantija pakeitė ir susiprogramavau Wireless Carplay, kas buvo 480 Eur opcija salone. Kiniški nieko panašaus nesiūlė

    • 2024-03-25T12:41:01+02:00

      Taip, kolkas tokia kaip jusu pasauleziura pirmauja Lietuvoje. Keliu nuolatinis monitoringas,- "cmon". Rezultatas , tinkamai neprižiūrimi keliai Lietuvoje tarnauja 2-3 kart trumpiau nei Vakaruose. Valstybinių išlaidų nuolatijė sanaudu ir naudos analizė,- " cmon". Rezultatas,- valstybė išleidžia 2-3 kart daugiau tiems patiems dalykams, las isleidziama Vakaruose. Ir sarasas yra begalinis. Taigi tas jusu " cmon" tures pasikeisti.

    • 2024-03-25T13:40:12+02:00

      Viska gerai zmogus suraze. Bus klaida, dega auto pranesimas. Ka tu ten profilaktiskai tikrinsi? Dega cekas, vaziuoji su garantiniu auto pas pardaveja. Tas obdeleven toks sniego pardavinejimas eskimams.

    • 2024-03-25T13:51:46+02:00

      Ne visai.. Yra gi supermamyčių, savigydančių pagal google ir pan.. Tai čia iš tos serijos.

    • 2024-03-25T14:37:41+02:00

      Tai as ir parasiau, kad dabar taip Lietuvoje vyksta. Kelyje atsiranda mažas įtrukimas. " chekas" pas nieka nedega. Praeina sezonas, arsiranda duobutė, " chekas" pas nieka nedega. Praeina keli menesiai, atsiranda duobė " chekas" nedega. Praeina du menesiai, i ta duobe ivaziuoja auto, auto sudaužyta, žuvęs žmogus. " chekas" uzsidega ir atvaziuoja delegacija iš seimo, viska rodo per žiniasklaida ir visi sprendžia problema. BET sistemiskai tai tesiasi toliau, nes monitoringo niekas neatliekair toliau. O " cheka" strukturiskai galima nustatyti bet kaip ir jis degs ar nedegs tuomet, kai to nori ta " cheka" uzprogramaves asmuo. Taigi, reikia tikrinti sistema ne tuomet kai " uzsidegs chekas", o periodisjai, kas Vakarų civilizuotose šalyse vadinama MONITORINGU.

    • 2024-03-25T15:28:42+02:00

      Kuom susije keliu prieziura su autodiagnostika? sitas pasisakymas tai isvis vertas atskiro ivertinimo: Cituoju " Praeina du menesiai, i ta duobe ivaziuoja auto, auto sudaužyta, žuvęs žmogus" Kur cia tokios duobes keliuose atsiranda? Gal jus maisote su Birzu rajono karstinem igriuvom kur karve zuvo 1961 metais?

    • 2024-03-25T15:32:37+02:00

      Lygini kupranugari su automobiliu ir sakai kad taip pat profilaktika reikia atlikineti... IT sistemose arba yra klaida arba nera. Jei automobilio panelej nedega niekas tai ir diagnostikoj niekas nedegs. civilizuota šalis mat jam 🤡

    • 2024-03-25T16:38:44+02:00

      Civilizuotoje šalyje diagnostika, priežiūra, monitoringas atliekamas periodiškai. Periodiškumą nustato specialistai. Ir pasikartosiu, daugumos postsovietinį požiūrį,- kad " gydyti tik tuomet kai skauda ir yra 4- tos stadijos vėžys" aš žinau. Bet tai keisis, kai tokie kaip jūs ( aš atsiprašau) "išeis".

    • 2024-03-25T17:04:18+02:00

      Butent periodiškumas yra nustatytas specialistu. Ir apie tai kvaila useri informuoja uzsidegusi lempute. Ir tada specialistas padaro profilaktika ir lempute uzgesina iki kito laiko. Ka average useriai turetu rakineti prisijunges diagnostika kai jokia lempute nedega? Automobilis turi per 1000 parametru kurie yra sekami softo ir jei nukrypsta nuo normo gausi skydely cheka. Siulai useriui tuos parametrus i exceli susirasyti ir tada extrapoliuoti kiekviena duomenu aibe?

    • 2024-03-25T17:24:10+02:00

      Na, lemputes informuoja toli gražu ne apie viską. Nors teisingai, tarp automobilių specialistų tai problema, jei lemputė nedega, " specialistas" problemos nesuranda, o auto nevažiuoja. Todėl pakeitės daug auto specialistų supratau, kad pigiau ir laiko žymiai mažiau užtruksiu nusipirkus auto iš salono.

    • 2024-03-25T19:34:24+02:00

      Kokiam čia automobiliui?

  • 2024-03-25T15:29:53+02:00

    nezinau to eleven, insistaliavau carista app, su kitaisku brangesniu OBD, viskas puikiai veikia, ir customaizinasi, ir nereikia jokiu menesiniu planu. nesuprantu prasmes sito eleven, tas pats produktas uz brangiau, kodel?

  • 2024-03-25T23:31:34+02:00

    Neseniai pirkau savo bemsui, tai full multimedijos bajeris labai nais. Tiek profilaktika tiek tie apsai. Realiai vien kad žinot kas su auto daros ir darytis pačiam arba vežti servisui ir baksnoti problemas.

  • 2024-04-08T11:32:40+03:00

    realiai tai jo cia marketinginis triukas geras, bet nu yra visokiu zmoniu vieni nori perka ta pati sh uz brangiau nes kazkas pareklmavo, o kiti perka ir nepermoka. Tai uztai yra ir atsiras dar daugiau zmoniu kurie naudosis situ produktu, svarbu ir toliau daug marketingo stumt, ir paskui galiausiai bus tas pats kas su apple ir androidiniais telefonais. O siaip tai jo kaip ir dauguma sake yra n kinietisku uz zymiai pigiau kurie daro ta pati ar daugiau, tik tiek kad tai yra kind of illegal, tai kai sazine pradeda spaust ir nori ramiai miegot tai tada ir perki ar toki obdeleven kuris is tiesu yra tiesiog OBD2, bet dvieju taip lengvai nepamarketinguosi :D

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791