2016-05-29 13:02

Dviprasmiškas „Facebook“ leidėjų viliotinis

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Senas posakis byloja, kad tamsiausia valanda yra prieš aušrą. Jeigu tai tiesa, naujienų sektoriui seniai laikas sulaukti rytmetinės šviesos spindulėlio.

Per pastarąjį dešimtmetį mažėjančių tiražų ir krintančių pajamų iš reklamos slegiami leidėjai bando įsitvirtinti skaitmeninėje erdvėje. Dauguma didžiųjų dienraščių eksperimentavo, įvesdami mokamą turinį ir tikėdami, jog reklamos internete mąstai augs.

Tačiau šis transformacija vyksta ne visiškai pagal planą, ypatingai reklamos fronte. Pajamos iš skaitmeninės reklamos nekompensavo drastiškai sumažėjusių įplaukų iš spausdintos reklamos, kurios krenta ir toliau.

52795
130817
52791