Dviprasmiškas „Facebook“ leidėjų viliotinis
Per pastarąjį dešimtmetį mažėjančių tiražų ir krintančių pajamų iš reklamos slegiami leidėjai bando įsitvirtinti skaitmeninėje erdvėje. Dauguma didžiųjų dienraščių eksperimentavo, įvesdami mokamą turinį ir tikėdami, jog reklamos internete mąstai augs.
Tačiau šis transformacija vyksta ne visiškai pagal planą, ypatingai reklamos fronte. Pajamos iš skaitmeninės reklamos nekompensavo drastiškai sumažėjusių įplaukų iš spausdintos reklamos, kurios krenta ir toliau.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai