„Linas Agro“ atnaujino savo prekės ženklą
„Daugiau nei dvidešimt metų mūsų klientams, partneriams ir visai ūkininkų bendruomenei buvome atpažįstami iš mėlynos ir geltonos spalvų bei grūdų simbolio. Tačiau per tris veiklos dešimtmečius išaugome savo „marškinėlius“: iš vietinio verslo tapome tarptautiniais žemės ūkio lyderiais. Todėl atėjo natūralus laikas pokyčiams, o ir norime žengti koja kojon su šiuolaikiniu pasauliu“, – išplatintame pranešime teigia Kristina Mažeikytė, „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė.
Naująjį vizualinį identitetą sukūrė ir prekės ženklo atnaujinimą įgyvendino reklamos agentūros „New Agency“ ženklodaros studija „Godspeed Branding“.
Pasak K. Mažeikytės, naujasis vizualinis identitetas, kuriame dominuoja žalia ir auksinė spalvos, sukurtas remiantis ligšioline „Linas Agro“ istorija.
„Žalia spalva yra žemės – pagrindinio ūkininkų pajamų šaltinio – spalva, o auksinė spalva atspindi grūdus – ūkininkų auksą. Kurdami naują vizualinį identitetą tarsi grįžome prie ištakų – prie tų pirmųjų metų, kada ir prasidėjo mūsų istorija“, – kalba K. Mažeikytė.
Atnaujinto prekės ženklo šūkis – „Auginti ir augti“.