Kitoks „Lidl“ žingsnis: į TV atneša „TikTok“ braižą
Pasak Neringos Podkopajevos, „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovės, tokio formato kulinarinė laida – naujiena Lietuvoje. Jai įkvėpimo sukurti suteikė socialiniai tinklai ir juose pristatomi trumpi ir informatyvūs maisto gaminimo vaizdo įrašai.
Ji priduria, kad, būdami tarptautinio tinklo dalimi, nuolat seka tendencijas pasaulyje, Europoje, kur tokios trumpos laidos sparčiai populiarėja, ypač Prancūzijoje, tad nuspręsta tokį formatą išbandyti ir Lietuvoje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai