2024-09-29 18:03

Kitoks „Lidl“ žingsnis: į TV atneša „TikTok“ braižą

Justinas Kapkovičius, Lietuvos vyriausiųjų virėjų ir konditerių asociacijos prezidentas, viešbučio „Curio Collection by Hilton“ restorano vyriausiasis virtuvės šefas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Justinas Kapkovičius, Lietuvos vyriausiųjų virėjų ir konditerių asociacijos prezidentas, viešbučio „Curio Collection by Hilton“ restorano vyriausiasis virtuvės šefas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Po savaitės TV3 televizijos eteryje pasirodys nauja kulinarinė laida „Šviežios idėjos su „Lidl“, kuri turbūt galės pretenduoti į trumpiausios laidos titulą – ji skirsis nuo kitų, panašaus pobūdžio laidų, ir truks vos 1,5 minutės.

Pasak Neringos Podkopajevos, „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovės, tokio formato kulinarinė laida – naujiena Lietuvoje. Jai įkvėpimo sukurti suteikė socialiniai tinklai ir juose pristatomi trumpi ir informatyvūs maisto gaminimo vaizdo įrašai.

Ji priduria, kad, būdami tarptautinio tinklo dalimi, nuolat seka tendencijas pasaulyje, Europoje, kur tokios trumpos laidos sparčiai populiarėja, ypač Prancūzijoje, tad nuspręsta tokį formatą išbandyti ir Lietuvoje.

52795
130817
52791