2023-11-12 14:01

„Apple“ ir „Go3“ – didžiausias šuolis į viršų, „Swedbank“ ir „Samsung“ – žemyn

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Palankumas prekių ženklams per 2023-uosius sumenko, tad su kritimu teko susitaikyti bemaž visiems mėgiamiausiems TOP 10-uko atstovams Lietuvoje.

Pozicijas TOP 10 per metus sustiprinti pavyko tik „Maximai“, kuri per metus palypėjo laipteliu aukščiau ir atsistojo į pirmąją vietą, aplenkusi ilgametį lyderį Lietuvoje „Swedbank“, rodo prekių ženklų „Baltic Brands“ tyrimas. 

Šis tyrimas nuo 2012 m. yra atliekamas visose trijose Baltijos šalyse. Kiekvienoje valstybėje apklausiama maždaug po 1.000 respondentų. 2023 m. tyrime, kuris buvo atliktas šios vasaros pradžioje, buvo vertinama daugiau kaip 600 prekių ženklų: nuo bankų, telekomunikacijų įmonių, mažmeninės prekybos, susisiekimo, siuntų, gėrimų prekių ženklų iki populiariausių kultūros įstaigų.

52795
130817
52791