2023-09-25 08:45

Prekių ženklų tyrimas: „Swedbank“ nusiėmė karūną, naujos kometos – „Teltonika“ ir „Makalius“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Mėgiamiausias prekių ženklas 2023 m. Lietuvoje – „Maxima“, ant antrojo laiptelio palikusi ilgametį lyderį „Swedbank“. Tyrimo žvaigždės – pirmą kartą įtraukta „Teltonika“, kuri iš karto šovė į TOP 10. Pirmą kartą buvo analizuoti drąsiausi prekių ženklai – čia netikėti lyderiai, išsiskiriantys ne ryškia komunikacija, o laužomomis nusistovėjusiomis normomis savo segmente.
  • Kuriems prekių ženklams atiteko didžiausios simpatijos.
  • Šių metų naujovė – prekės ženklų drąsos vertinimai.
  • Sumenko palankumas daugeliui bankų ir finansų kategorijos prekių ženklų.
  • Mylimiausiais gali tapti nebūtinai plataus vartojimo ir gausiai reklamuojami prekių ženklai.

Prekių ženklų „Baltic Brands“ tyrimas atliekamas nuo 2012 m. visose trijose Baltijos šalyse. Kiekvienoje valstybėje apklausiama maždaug po 1.000 respondentų. 2023 m. tyrime, kuris buvo atliktas šios vasaros pradžioje, buvo vertinama daugiau kaip 600 prekių ženklų: nuo bankų, telekomunikacijų įmonių, mažmeninės prekybos, susisiekimo, siuntų, gėrimų prekių ženklų iki populiariausių kultūros įstaigų.

52795
130817
52791