Prekių ženklų tyrimas: „Swedbank“ nusiėmė karūną, naujos kometos – „Teltonika“ ir „Makalius“

- Kuriems prekių ženklams atiteko didžiausios simpatijos.
- Šių metų naujovė – prekės ženklų drąsos vertinimai.
- Sumenko palankumas daugeliui bankų ir finansų kategorijos prekių ženklų.
- Mylimiausiais gali tapti nebūtinai plataus vartojimo ir gausiai reklamuojami prekių ženklai.
Prekių ženklų „Baltic Brands“ tyrimas atliekamas nuo 2012 m. visose trijose Baltijos šalyse. Kiekvienoje valstybėje apklausiama maždaug po 1.000 respondentų. 2023 m. tyrime, kuris buvo atliktas šios vasaros pradžioje, buvo vertinama daugiau kaip 600 prekių ženklų: nuo bankų, telekomunikacijų įmonių, mažmeninės prekybos, susisiekimo, siuntų, gėrimų prekių ženklų iki populiariausių kultūros įstaigų.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai