Statybų bendrovė „Naresta“ atnaujina savo prekės ženklą

Statybos generalinės rangos bendrovė Naresta atnaujina savo prekės ženklą. Pokyčius skatina itin dinamiška rinka, ypač dabar, kai pandemija stipriai keičia statybos ir nekilnojamojo turto sektorius.
Prekės ženklo atnaujinimas mūsų mintyse kirbėjo jau kurį laiką, tad rinkdamiesi naują vizualinį identitetą ilgai mąstėme ir sąmoningai ieškojome sprendimų, kurie pabrėžtų inovatyvų įmonės požiūrį, ekspertiškumą ir ilgametę patirtį rinkoje, išplatintame pranešime teigia Arūnas Šlenys, įmonės generalinis direktorius.
nuotrauka::1left
Šiuo metu generalinės rangos bendrovė dirba su naujo mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų centro statybomis Visorių informacinių technologijų parke, užsiima būsimo Vadovybės apsaugos departamento rekonstrukcija bei šeštojo Vilniuje besikuriančio Paupio rajono kvartalo statyba. Tarp bendrovės projektų MO muziejus, kurį projektavo kontraversiškasis Danielis Libeskindas. Naują pradžią bendrovei atspindi ir statomi projektai, ir skaičiai: lyginant su 2019 m., bendrovės pajamos 2020 m. augo daugiau nei 20% ir siekė 45 mln. Eur, o 2021-aisiais planuojamas iki 10% augimas, pažymima pranešime.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti