Statybų bendrovė „Naresta“ atnaujina savo prekės ženklą

Publikuota: 2021-05-18
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Statybos generalinės rangos bendrovė „Naresta“ atnaujina savo prekės ženklą. Pokyčius skatina itin dinamiška rinka, ypač dabar, kai pandemija stipriai keičia statybos ir nekilnojamojo turto sektorius.

„Prekės ženklo atnaujinimas mūsų mintyse kirbėjo jau kurį laiką, tad rinkdamiesi naują vizualinį identitetą ilgai mąstėme ir sąmoningai ieškojome sprendimų, kurie pabrėžtų inovatyvų įmonės požiūrį, ekspertiškumą ir ilgametę patirtį rinkoje“, – išplatintame pranešime teigia Arūnas Šlenys, įmonės generalinis direktorius.

nuotrauka::1left

Šiuo metu generalinės rangos bendrovė dirba su naujo mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų centro statybomis Visorių informacinių technologijų parke, užsiima būsimo Vadovybės apsaugos departamento rekonstrukcija bei šeštojo Vilniuje besikuriančio Paupio rajono kvartalo statyba. Tarp bendrovės projektų – MO muziejus, kurį projektavo kontraversiškasis Danielis Libeskindas.
Naują pradžią bendrovei atspindi ir statomi projektai, ir skaičiai: lyginant su 2019 m., bendrovės pajamos 2020 m. augo daugiau nei 20% ir siekė 45 mln. Eur, o 2021-aisiais planuojamas iki 10% augimas, pažymima pranešime.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Apdovanoti geriausi komunikacijos projektai, Metų agentūra – „Bosanova“

Metinio komunikacijos profesionalų renginio „PR Impact Awards 2021“ metu paskelbti ir apdovanoti geriausi per...

Rinkodara
2021.06.10
Naujas „Bennet Distributors“ pavadinimas – „Amber Distribution“

Alkoholinių gėrimų platinimo bendrovė „Bennet Distributors“ perima savo akcininkės „Amber Beverage Group“...

Prekyba
2021.06.10
Lietuvių ženklodaros darbas pripažintas geriausiu pasaulyje

Jubiliejiniuose, 100-ąjį kartą rengtuose, prestižiniuose ADC (Art Directors Club) kūrybinių disciplinų...

Rinkodara
2021.06.10
Maisto atliekos tirpdo pelną ir skatina naujų sprendimų paiešką Premium

Maisto likučiai parduotuvių lentynose ir sandėliuose yra ne tik prekybininkams nuostolius kurianti problema,...

Prekyba
2021.06.10
„Facebook“ atstovai – „Httpool“ – Lietuvoje auga kaip ant mielių Premium 2

Socialinių tinklų partnerei „Httpool“ priklausančios „Httpool Lithuania“ agentūros pajamos per 2020-uosius...

Rinkodara
2021.06.10
„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Prekybos centras internete „Pigu“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“,...

Rinkodara
2021.06.09
„Peek&Cloppenburg“: metų pradžia buvo sunki, bet augsime  Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2021.06.09
Ž. Fomova: nuo balandžio matome spyruoklės efektą Premium

Didžiausios lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ pardavimai pandemijos metais sumenko bemaž 25%,...

Rinkodara
2021.06.09
„Epso-G“ komunikacijai vadovauja A. Bubnelis 4

Valstybės valdomo energetikos holdingo „Epso-G“ komunikacijai nuo pirmadienio vadovauja Antanas Bubnelis, iki...

Vadyba
2021.06.07
Dvigubai pernai augusi „Eurovaistinių“ e. platformos valdytoja žengia į Lenkiją Premium

Elektronines vaistines Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje valdanti UAB „Azeta“ atidarė e. kosmetikos ir maisto...

Prekyba
2021.06.07
Prancūzija „Google“ skyrė 220 mln. Eur baudą

Prancūzijos konkurencijos priežiūros tarnyba „Google“ skyrė 220 mln. Eur baudą už piktnaudžiavimą...

Rinkodara
2021.06.07
Daržovių prekybos didmenininkė „Domeina“ pernai didino pelningumą Premium

Didmeninės prekybos UAB „Domeina“, turinti 72,04% daržovių augintojos „Kietaviškių gausos“ akcijų, pardavimo...

Prekyba
2021.06.07
„Aprangos“ grupė pertvarko prabangos parduotuvių tinklą: pokyčiai apima „Burberry“ ir „Hugo Boss“  Premium

Beveik dešimtmetį sostinės Rotušės aikštėje veikusios britų prabangos mados namų „Burberry“ parduotuvės...

Prekyba
2021.06.07
Teismas: „Vilniaus degtinė“ teisingai nubausta už „Čepkelių“ trauktinės reklamą 4

Prancūzijos koncerno „Marie Brizard Wine & Spirits“ grupės alkoholio gamybos bendrovė „Vilniaus degtinė“...

Rinkodara
2021.06.07
Kauno „Akropolio“ valdytoja šiemet nesitiki pajamų augimo  2

Vokietijos kapitalo Kauno prekybos centro „Akropolis“ valdytojos bendrovės „Kauno audinių projektas“ pajamos...

Prekyba
2021.06.07
Kauno „Megos“ ir Vilniaus „Banginio“ valdytojos apyvarta pernai smuko iki 20 mln. Eur 

Kauno prekybos centrą „Mega“ ir Vilniaus „Banginį“ valdančios  bendrovės „Baltic shopping centers“ apyvarta...

Prekyba
2021.06.07
„Ober-Haus“ ir „Aruodas.lt“ ginčas: kiek galima kelti skelbimų kainas? Premium 38

Nekilnojamojo turto (NT) brokeriai ir skelbimų portalų valdytoja nesutaria, ar pastaroji, užimdama didžiąją...

Statyba ir NT
2021.06.07
A. Baranauskas: apie ambasadorystę ir pamokas „Tele2“

Andrius Baranauskas, pasitraukęs iš telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ korporacinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.06.06
Fantazijos reikalas: menas įmanomas ir ant šaldytuvo Premium

Riboto leidimo gaminiai – neretas prekių ženklų pasirinkimas. Tiesa, dažniau šio sprendimo imasi greito...

Rinkodara
2021.06.05
Metų CMO titulas – „Nord Security“ rinkodaros vadovei T. Sabaliauskienei 3

Stipriausios metų rinkodaros vadovės titulą „Metų CMO’21“ pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma...

Rinkodara
2021.06.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku