Sostinės „Grey“ restorano valdytoja meta „Brexit“ rinkodaros kortą

Publikuota: 2019-09-04
Lexie Harrison-Cripps („Scanpix“) nuotr.
Lexie Harrison-Cripps („Scanpix“) nuotr.

Dvi maitinimo įstaigas Vilniaus oro uoste bei restoraną „Grey“ sostinės senamiestyje valdanti bendrovė „Juta Jazz kava“ Valstybiniam patentų biurui pateikė registruoti naują prekės ženklą „Grill House brexit / Part of history since 2019“.

Aidas Pilka, „Juta Jazz kava“ vadovas, teigia, kad naujasis prekės ženklas skirtas dar vienam maitinimo taškui, kuris duris atvers Santariškėse, naujajame „Maximos“ prekybos tinklo pastate.

„Planuojame atsidaryti tą pačią dieną, spalio 31 d., kada ir turėtų įvykti „Brexit“. Tikimės, kad Borisas Johnsonas, Jungtinės Karalystės premjeras, mūsų nepaves“, – juokiasi A. Pilka.

Pašnekovas teigia, kad turi planų nesustoti su šia viena kavine, ir su naujuoju prekės ženklu išsiplėsti iki nedidelio tinklo.

nuotrauka::1left

„Koncepciją jau pristatėme dar vienam prekybos centrui, sulaukėme susidomėjimo, tad tikimės, kad artimiausiu metu sukirsime rankomis, – dar nedetalizuodamas kalba A. Pilka. – Norime startuoti su pirmuoju pilotiniu projektu ir tada žiūrėsime, kokios yra galimybės plėtrai. Kodėl pasirinkome tokį pavadinimą? Todėl, kad šis žodis jau ilgą laiką labai dažnai skamba visų mūsų lūpose, kartu tai aktualija, apie kurią dar kalbėsime ilgai. Tikimės, kad pasirinkę netradicinį, įdomų vardą sulauksime daugiau visapusiško dėmesio: ir iš žiniasklaidos, ir iš visuomenės.“

„Grill House brexit“ kavinė kuriama britišku stiliumi, ji bus orientuota į greitą, nebrangų maistą, siūlys vidutines ir žemesnes kainas.

„Patys gyvename netoli Santariškių ir matome, kad čia trūksta ir prekybos centrų, ir maitinimo įstaigų, tad bandysime prisidėti užpildant gana tuščią nišą“, – kalba A. Pilka ir priduria, kad kilus šiai idėjai ir išsigryninus pavadinimą, ieškojo, ar nėra įgyvendinta panašių projektų.

nuotrauka::2right

„Nebuvo taip, kad kažkur pamatėme ir nusprendėme to imtis ir mes. Ieškojome analogų, guglinome, bet nieko panašaus neradome“, – mini A. Pilka.

UAB „Juta Jazz kava“ šiandien jungia tris maitinimo įstaigas: Vilniaus senamiestyje įsikūrusį restoraną „Grey“, taip pat tarptautiniame Vilniaus oro uoste esančias dvi maitinimo įstaigos – „Juta Jazz Cafe powered by Heineken“ ir „Coffee Republic“.

Be paminėtojo naujojo „Grill House brexit“ Santariškėse, maitinimo įstaigų valdytoja šiuo metu ruošiasi atidaryti dar du maitinimo taškus Vilniaus gatvėje, kurie bus orientuoti į naktinį gyvenimą. Santariškių projektui numatyta skirti iki 150.000 Eur investicijų.

„Kitus du dar tebeprojektuojame ir skaičiuojame, preliminariai esame numatę apie 300.000 Eur investicijų“, – skaičiuoja A. Pilka.

2018 m. „Juta Jazz kava“ tinklo pardavimai siekė 2,78 mln. Eur ir buvo 12% didesni nei ankstesniais metais. Bendrovės grynasis pelnas išaugo beveik dvigubai iki 369.494 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ išsirinko pagrindinį rėmėją

Vienu pagrindinių „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ rėmėju tapo „Švyturys-Utenos alus“.

16:45
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
14:00
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau