Sostinės „Grey“ restorano valdytoja meta „Brexit“ rinkodaros kortą

Aidas Pilka, „Juta Jazz kava“ vadovas, teigia, kad naujasis prekės ženklas skirtas dar vienam maitinimo taškui, kuris duris atvers Santariškėse, naujajame „Maximos“ prekybos tinklo pastate.
„Planuojame atsidaryti tą pačią dieną, spalio 31 d., kada ir turėtų įvykti „Brexit“. Tikimės, kad Borisas Johnsonas, Jungtinės Karalystės premjeras, mūsų nepaves“, – juokiasi A. Pilka.
Pašnekovas teigia, kad turi planų nesustoti su šia viena kavine, ir su naujuoju prekės ženklu išsiplėsti iki nedidelio tinklo.
„Koncepciją jau pristatėme dar vienam prekybos centrui, sulaukėme susidomėjimo, tad tikimės, kad artimiausiu metu sukirsime rankomis, – dar nedetalizuodamas kalba A. Pilka. – Norime startuoti su pirmuoju pilotiniu projektu ir tada žiūrėsime, kokios yra galimybės plėtrai. Kodėl pasirinkome tokį pavadinimą? Todėl, kad šis žodis jau ilgą laiką labai dažnai skamba visų mūsų lūpose, kartu tai aktualija, apie kurią dar kalbėsime ilgai. Tikimės, kad pasirinkę netradicinį, įdomų vardą sulauksime daugiau visapusiško dėmesio: ir iš žiniasklaidos, ir iš visuomenės.“
„Grill House brexit“ kavinė kuriama britišku stiliumi, ji bus orientuota į greitą, nebrangų maistą, siūlys vidutines ir žemesnes kainas.
„Patys gyvename netoli Santariškių ir matome, kad čia trūksta ir prekybos centrų, ir maitinimo įstaigų, tad bandysime prisidėti užpildant gana tuščią nišą“, – kalba A. Pilka ir priduria, kad kilus šiai idėjai ir išsigryninus pavadinimą, ieškojo, ar nėra įgyvendinta panašių projektų.
„Nebuvo taip, kad kažkur pamatėme ir nusprendėme to imtis ir mes. Ieškojome analogų, guglinome, bet nieko panašaus neradome“, – mini A. Pilka.
UAB „Juta Jazz kava“ šiandien jungia tris maitinimo įstaigas: Vilniaus senamiestyje įsikūrusį restoraną „Grey“, taip pat tarptautiniame Vilniaus oro uoste esančias dvi maitinimo įstaigos – „Juta Jazz Cafe powered by Heineken“ ir „Coffee Republic“.
Be paminėtojo naujojo „Grill House brexit“ Santariškėse, maitinimo įstaigų valdytoja šiuo metu ruošiasi atidaryti dar du maitinimo taškus Vilniaus gatvėje, kurie bus orientuoti į naktinį gyvenimą. Santariškių projektui numatyta skirti iki 150.000 Eur investicijų.
„Kitus du dar tebeprojektuojame ir skaičiuojame, preliminariai esame numatę apie 300.000 Eur investicijų“, – skaičiuoja A. Pilka.
2018 m. „Juta Jazz kava“ tinklo pardavimai siekė 2,78 mln. Eur ir buvo 12% didesni nei ankstesniais metais. Bendrovės grynasis pelnas išaugo beveik dvigubai iki 369.494 Eur.