Sostinės „Grey“ restorano valdytoja meta „Brexit“ rinkodaros kortą

Publikuota: 2019-09-04
Lexie Harrison-Cripps („Scanpix“) nuotr.
Lexie Harrison-Cripps („Scanpix“) nuotr.

Dvi maitinimo įstaigas Vilniaus oro uoste bei restoraną „Grey“ sostinės senamiestyje valdanti bendrovė „Juta Jazz kava“ Valstybiniam patentų biurui pateikė registruoti naują prekės ženklą „Grill House brexit / Part of history since 2019“.

Aidas Pilka, „Juta Jazz kava“ vadovas, teigia, kad naujasis prekės ženklas skirtas dar vienam maitinimo taškui, kuris duris atvers Santariškėse, naujajame „Maximos“ prekybos tinklo pastate.

„Planuojame atsidaryti tą pačią dieną, spalio 31 d., kada ir turėtų įvykti „Brexit“. Tikimės, kad Borisas Johnsonas, Jungtinės Karalystės premjeras, mūsų nepaves“, – juokiasi A. Pilka.

Pašnekovas teigia, kad turi planų nesustoti su šia viena kavine, ir su naujuoju prekės ženklu išsiplėsti iki nedidelio tinklo.

nuotrauka::1left

„Koncepciją jau pristatėme dar vienam prekybos centrui, sulaukėme susidomėjimo, tad tikimės, kad artimiausiu metu sukirsime rankomis, – dar nedetalizuodamas kalba A. Pilka. – Norime startuoti su pirmuoju pilotiniu projektu ir tada žiūrėsime, kokios yra galimybės plėtrai. Kodėl pasirinkome tokį pavadinimą? Todėl, kad šis žodis jau ilgą laiką labai dažnai skamba visų mūsų lūpose, kartu tai aktualija, apie kurią dar kalbėsime ilgai. Tikimės, kad pasirinkę netradicinį, įdomų vardą sulauksime daugiau visapusiško dėmesio: ir iš žiniasklaidos, ir iš visuomenės.“

„Grill House brexit“ kavinė kuriama britišku stiliumi, ji bus orientuota į greitą, nebrangų maistą, siūlys vidutines ir žemesnes kainas.

„Patys gyvename netoli Santariškių ir matome, kad čia trūksta ir prekybos centrų, ir maitinimo įstaigų, tad bandysime prisidėti užpildant gana tuščią nišą“, – kalba A. Pilka ir priduria, kad kilus šiai idėjai ir išsigryninus pavadinimą, ieškojo, ar nėra įgyvendinta panašių projektų.

nuotrauka::2right

„Nebuvo taip, kad kažkur pamatėme ir nusprendėme to imtis ir mes. Ieškojome analogų, guglinome, bet nieko panašaus neradome“, – mini A. Pilka.

UAB „Juta Jazz kava“ šiandien jungia tris maitinimo įstaigas: Vilniaus senamiestyje įsikūrusį restoraną „Grey“, taip pat tarptautiniame Vilniaus oro uoste esančias dvi maitinimo įstaigos – „Juta Jazz Cafe powered by Heineken“ ir „Coffee Republic“.

Be paminėtojo naujojo „Grill House brexit“ Santariškėse, maitinimo įstaigų valdytoja šiuo metu ruošiasi atidaryti dar du maitinimo taškus Vilniaus gatvėje, kurie bus orientuoti į naktinį gyvenimą. Santariškių projektui numatyta skirti iki 150.000 Eur investicijų.

„Kitus du dar tebeprojektuojame ir skaičiuojame, preliminariai esame numatę apie 300.000 Eur investicijų“, – skaičiuoja A. Pilka.

2018 m. „Juta Jazz kava“ tinklo pardavimai siekė 2,78 mln. Eur ir buvo 12% didesni nei ankstesniais metais. Bendrovės grynasis pelnas išaugo beveik dvigubai iki 369.494 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 15

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos 3

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių...

Prekyba
2019.09.10
LRT vizijoje – 47,5 mln. Eur investicija į naują pastatą 14

Siekiant optimizuoti nacionalinio transliuotojo LRT turto valdymą, ekspertai siūlo statyti naują pastatą su...

Rinkodara
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau