Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Publikuota: 2019-06-09
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo gėrybių šviežumą pažiūrėti nauju kampu ir dalijo skirtingų rūšių daržovių, salotų bei prieskoninių žolelių sodinukus.

Kampanijos „Auginu pats“ tikslas, skelbia prekybininkė, buvo edukuoti pirkėjus ir skleisti ekologiškumo idėją suteikiant galimybę šviežių žalumynų užsiauginti patiems, o visą procesą paversti smagia, edukacine veikla.

Planuota akcijos trukmė – 6 savaitės, tačiau pirkėjai buvo labai aktyvūs: sodinukai buvo išdalinti ir akcija baigėsi ankščiau nei buvo numatyta.

Iš viso joje sudalyvavo (gavo bent 1 sodinuką) apie 60% lojalių pirkėjų (skaičiuojant tuos, kurie „Iki“ parduotuvėse lankėsi per visą akcijos laikotarpį).

Didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – akcija sulaukė 60% visų parduotuvėse apsilankiusių lojalių pirkėjų dėmesio. Kituose, mažesniuose, miestuose įsitraukimas buvo dar didesnis ir siekė 80%.

Pasak Bertos Čaikauskaitės, „Iki“ komunikacijos vadovės, akcijos sėkmę lėmė paprastas, pastangų nereikalaujantis procesas – pirkėjai gaudavo ne tik sėklytes, bet ir visus jų auginimui reikalingus komponentus, instrukciją, t. y. jiems nereikėjo rūpintis, kur ir kaip sėklytes pasodinti, ieškoti papildomos informacijos, kaip auginti ar persodinti skirtingus žalumynus ir pan.

„Tokią akciją įgyvendinome pirmą kartą, o sėkmingi jos rezultatai atskleidžia besikeičiantį pirkėjų požiūrį. Šiuolaikinis pirkėjas tikisi ne tik pramogos, bet ir edukacijos, todėl noriai pasinaudojo galimybe išbandyti daržininkystę kitaip“, – kalba p. Čaikauskaitė.

Ekologiškumo braižas

Dar viena šios akcijos stiprioji pusė – ekologiškumas. Visi sodinuko komponentai buvo gaminami iš 100% ekologiškų žaliavų.

nuotrauka::1left

„Akcijos sėkmę patvirtina ir socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ vartotojų sukurtas turinys. Žmonės komentaruose noriai dalinosi teigiamais atsiliepimais, auginamų sodinukų nuotraukomis, istorijomis. Taip pat į komunikaciją be papildomo honoraro įsitraukė ir žinomi žmonės, įvairių teminių tinklaraščių kūrėjai, sodininkų bendruomenės“, – pažymi „Iki“ atstovė.

Į kampaniją įsitraukė visų amžiaus grupių pirkėjai: didžiausiu aktyvumu išsiskyrė vyresni nei 65 m. amžiaus vartotojai, antroje vietoje – 45–55 m. Kitos amžiaus kategorijos pasiskirstė tolygiai. Daugiausiai vienas pirkėjas surinko 490 sodinukų, skaičiuoja prekybininkė.

„Su šia kampanija nenorėjome „priversti“ žmonių pirkti tam tikras prekes, už kurias būtų dalijami sodinukai. Nuėjome kitu keliu, tad džiugu, kad sulaukėme nemažai teigiamų atsiliepimų su pastebėjimais, kad pagaliau kažkas ne plastmasės gabalą dalija. Kartu mums tai padeda auginti įvaizdį, perteikti savo žinutę apie šviežią maistą“, – VŽ kiek anksčiau teigė Andrejus Pometko, „Iki“ Rinkodaros departamento vadovas, pasakodamas apie prekybininkų konkurenciją ir rinkodaros sprendimus.

Dar vienas netradicinis prekybininkės žingsnis – sostinės Rūdninkų skvere, vienai dienai įsikūrusi „Iki“ parduotuvė po atviru dangumi.

?

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
16:30
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 2

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
10:00
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau