Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Publikuota: 2019-06-09
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo gėrybių šviežumą pažiūrėti nauju kampu ir dalijo skirtingų rūšių daržovių, salotų bei prieskoninių žolelių sodinukus.

Kampanijos „Auginu pats“ tikslas, skelbia prekybininkė, buvo edukuoti pirkėjus ir skleisti ekologiškumo idėją suteikiant galimybę šviežių žalumynų užsiauginti patiems, o visą procesą paversti smagia, edukacine veikla.

Planuota akcijos trukmė – 6 savaitės, tačiau pirkėjai buvo labai aktyvūs: sodinukai buvo išdalinti ir akcija baigėsi ankščiau nei buvo numatyta.

Iš viso joje sudalyvavo (gavo bent 1 sodinuką) apie 60% lojalių pirkėjų (skaičiuojant tuos, kurie „Iki“ parduotuvėse lankėsi per visą akcijos laikotarpį).

Didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – akcija sulaukė 60% visų parduotuvėse apsilankiusių lojalių pirkėjų dėmesio. Kituose, mažesniuose, miestuose įsitraukimas buvo dar didesnis ir siekė 80%.

Pasak Bertos Čaikauskaitės, „Iki“ komunikacijos vadovės, akcijos sėkmę lėmė paprastas, pastangų nereikalaujantis procesas – pirkėjai gaudavo ne tik sėklytes, bet ir visus jų auginimui reikalingus komponentus, instrukciją, t. y. jiems nereikėjo rūpintis, kur ir kaip sėklytes pasodinti, ieškoti papildomos informacijos, kaip auginti ar persodinti skirtingus žalumynus ir pan.

„Tokią akciją įgyvendinome pirmą kartą, o sėkmingi jos rezultatai atskleidžia besikeičiantį pirkėjų požiūrį. Šiuolaikinis pirkėjas tikisi ne tik pramogos, bet ir edukacijos, todėl noriai pasinaudojo galimybe išbandyti daržininkystę kitaip“, – kalba p. Čaikauskaitė.

Ekologiškumo braižas

Dar viena šios akcijos stiprioji pusė – ekologiškumas. Visi sodinuko komponentai buvo gaminami iš 100% ekologiškų žaliavų.

nuotrauka::1left

„Akcijos sėkmę patvirtina ir socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ vartotojų sukurtas turinys. Žmonės komentaruose noriai dalinosi teigiamais atsiliepimais, auginamų sodinukų nuotraukomis, istorijomis. Taip pat į komunikaciją be papildomo honoraro įsitraukė ir žinomi žmonės, įvairių teminių tinklaraščių kūrėjai, sodininkų bendruomenės“, – pažymi „Iki“ atstovė.

Į kampaniją įsitraukė visų amžiaus grupių pirkėjai: didžiausiu aktyvumu išsiskyrė vyresni nei 65 m. amžiaus vartotojai, antroje vietoje – 45–55 m. Kitos amžiaus kategorijos pasiskirstė tolygiai. Daugiausiai vienas pirkėjas surinko 490 sodinukų, skaičiuoja prekybininkė.

„Su šia kampanija nenorėjome „priversti“ žmonių pirkti tam tikras prekes, už kurias būtų dalijami sodinukai. Nuėjome kitu keliu, tad džiugu, kad sulaukėme nemažai teigiamų atsiliepimų su pastebėjimais, kad pagaliau kažkas ne plastmasės gabalą dalija. Kartu mums tai padeda auginti įvaizdį, perteikti savo žinutę apie šviežią maistą“, – VŽ kiek anksčiau teigė Andrejus Pometko, „Iki“ Rinkodaros departamento vadovas, pasakodamas apie prekybininkų konkurenciją ir rinkodaros sprendimus.

Dar vienas netradicinis prekybininkės žingsnis – sostinės Rūdninkų skvere, vienai dienai įsikūrusi „Iki“ parduotuvė po atviru dangumi.

?

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 6

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau