„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą
„Su prekės ženklu „Iki“ per tą laikotarpį praktiškai nebuvo dirbama: buvo ruošiamasi pardavimui ir nebuvo investuojama šia kryptimi. Dabar mūsų didžioji užduotis – pasivyti prarastą laiką per kiek įmanoma trumpesnį periodą“, – VŽ teigia Andrejus Pometko, beveik prieš pusmetį stojęs prie prekybos tinklo „Iki“ Rinkodaros departamento vadovo vairo.
Prieš tai p. Pometko trejus su puse metų buvo „Bitės“ įvaizdžio komunikacijos vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai