2019-05-13 11:17

„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą

Andrejus Pometko, prekybos tinklo „Iki“ Rinkodaros departamento vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrejus Pometko, prekybos tinklo „Iki“ Rinkodaros departamento vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol laukiant jungtuvių su „Rimi“, prekybos tinklas šalies rinkoje buvo mažiau matomas ir bemaž visai neinvestavo į plėtrą bei prekės ženklo auginimą.

„Su prekės ženklu „Iki“ per tą laikotarpį praktiškai nebuvo dirbama: buvo ruošiamasi pardavimui ir nebuvo investuojama šia kryptimi. Dabar mūsų didžioji užduotis – pasivyti prarastą laiką per kiek įmanoma trumpesnį periodą“, – VŽ teigia Andrejus Pometko, beveik prieš pusmetį stojęs prie prekybos tinklo „Iki“ Rinkodaros departamento vadovo vairo.

Prieš tai p. Pometko trejus su puse metų buvo „Bitės“ įvaizdžio komunikacijos vadovas.

52795
130817
52791