„Biok laboratorijai“ palengvėjo – naujas prekės ženklas pasiteisino

Biok laboratorija pasiekė psichologinę ribą: šį kovą naujojo prekės ženklo Kilig, kuris pernai vasarą pakeitė Rasą, Arą ir Biok dermatology, pardavimai simboliškai viršijo ankstesniųjų prekės ženklų pardavimus tuo pačiu periodu. Kosmetikos gamintojams ant kulnų vis stipriau mina prekybos tinklai, besiimantys plėtoti šio segmento privačius prekės ženklus.
Paklausta, kaip šiandien iš laiko perspektyvos vertina pernykštį bendrovės drąsų žingsnį pakeisti gerai žinomus prekės ženklus į kontroversiškai rinkoje sutiktą Kilig, Ieva Čepononė, Biok laboratorijos rinkodaros vadovė, neslepia, kad buvo visko ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti