„Biok laboratorijai“ palengvėjo – naujas prekės ženklas pasiteisino

Paklausta, kaip šiandien iš laiko perspektyvos vertina pernykštį bendrovės drąsų žingsnį pakeisti gerai žinomus prekės ženklus į kontroversiškai rinkoje sutiktą „Kilig“, Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, neslepia, kad buvo visko ir naujojo prekės ženklo įvedimas nebuvo toks sklandus, kaip vylėsi.
„Praradome daug platinimo taškų, ne vienas mėnuo praėjo ir kol vartotojas vėl atrado, atpažino mūsų naująjį vardą. Įsivaizdavome, kad nebus lengva, bet kartu ir nesitikėjome, kad bus taip sudėtinga. Pirmasis pusmetis tikrai buvo sunkus, neturėjome iš ko mokytis, darydami šį projektą. Tačiau palengva vėl atsikovojame savo pozicijas ir iš naujo užkariaujame ir auditorijos dėmesį, ir platesnes lentynas. Reikia tik laiko, kantrybės ir nuoseklaus darbo. Trumpalaikėje perspektyvoje skaičiavome praradimus, tačiau ilgalaikėje – matome augimą. Laiku ir vietoje ėmėmės pokyčių, tik sėkmės laukti reikėjo 9 mėnesius“, – nusišypso p. Čepononė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai