Sėkmės laurai „Tele2“ humorui, H&M – originalumui

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios „Synopticom Ad Research“ vadovo, 2017 m. pabaiga tik patvirtino visų metų tendenciją: po ryškaus „Lidl“ įžengimo ir intensyvios komunikacijos 2016-aisiais prekių ženklai praėjusiais metais grįžo į įprastą situaciją, kai tarp labiausiai įsiminusių reklamų dažniausiai karaliauja „Tele2“. Šis prekės ženklas jau ne vienus metus reklamai skiria didžiausias sumas, tad dažniausiai ir rikiuojasi labiausiai pastebimų reklamų viršūnėlėje.
„Tiesa, „Lidl“ reklamos vis dar išlieka tarp lyderių kiekviename 2017 m. tyrime, tačiau „Tele2“ klipai labiau patraukia akį ir palieka mažiau abejingų. Kalėdiniu laikotarpiu „Tele2“ sėkmingai pasinaudojo ankstesniais metais atrastąja TV žiūrovų pamėgta komiška „La Familios“ restorano personaže – tvarką ir kvadratus mėgstančia pagyvenusia vokiete“, – kalba p. Liaudenskis ir primena, kad telekomunikacijos klipo herojė susitinka su popieriniais savo tėvų maketais, laiko juos gyvais ir nusivilia pokštu, tačiau vėliau įvyksta tikras senolės ir jos tėvų susitikimas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai