2019-12-29 12:40

Turizmas: už rekordų slepiasi neišnaudotas potencialas

Skandalingoji Vilniaus reklama „Vilnius – the G-spot of Europe“ prestižiniuose tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose pripažinta geriausia. Tačiau nežinia, iš kokių lėšų bus finansuojama Lietuvos turizmo rinkodara po 2020-ųjų. „Go Vilniaus“ nuotr.
Skandalingoji Vilniaus reklama „Vilnius – the G-spot of Europe“ prestižiniuose tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose pripažinta geriausia. Tačiau nežinia, iš kokių lėšų bus finansuojama Lietuvos turizmo rinkodara po 2020-ųjų. „Go Vilniaus“ nuotr.
2019-ieji buvo rekordiniai Lietuvos turizmui: užsienio turistų srautai augo keliskart sparčiau nei Europos vidurkis, Vilniaus „G-spot“ reklama nuskynė turizmo „Oskarą“. Nors lėtesnio, augimo laukiama ir 2020-aisiais. Kita vertus, turizmo srityje tebeatsiliekame nuo latvių ir estų, o akis bado neišnaudotos galimybės ir atsainokas valdžios požiūris į šį sektorių.

Sėkmingi, viršiję lūkesčius – taip 2019-uosius apibūdina turizmo rinkos dalyviai ir analitikai.

52795
130817
52791