2025-11-23 17:56

„AirPods Pro“ su garantija – be garantijos

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Populiaraus modelio ausines „AirPods Pro 2“ įsigijęs vilnietis nesibaigus garantinio aptarnavimo laikotarpiui dėl vieno mikrofono suprastėjusio veikimo kreipėsi į pardavėją „iDeal“, bet sužinojo, kad problema paprastai niekur nedings – pardavėjas atsisakė nemokamai taisyti įrenginį, nurodydamas, kad jis buvo prižiūrimas netinkamai.

Šis pavyzdys – ne vienintelis, kai dar galiojant garantinio aptarnavimo terminui prekybininkas atsisako tvarkyti prasčiau veikiantį ar visiškai sugedusį įrenginį.

„Mane informavo, kad pataisyti galės, bet turiu pats sumokėti virš 200 Eur“, – pasakoja ausinių pirkėjas Audrius Ubartas. Pasak jo, perkant daiktą jokios informacijos apie specialią ausinių priežiūrą nebuvo suteikta.

52795
130817
52791