Po premjeros. Naujoji „Velnio nuotaka“ – kaip grįžimas į tolimą sapną
Šarūno Rapolo Meliešiaus vaidinamam Angelui paklausus, ar ši svajonė buvo verta aukos, aktorė nutyla... Šis skausmingas klausimas – šiandieninės „Velnio nuotakos“ raktas. Spektaklis, per aktorės žvaigždės liniją 8-ąjį dešimtmetį sugretindamas su dabartimi, kviečia apmąstyti populiarumo ir šlovės kainą.
Žaidžiantis grožio pavidalais
Jaunosios kartos režisierius Naubertas Jasinskas, savo kūryboje rizikingai žengdamas į eksperimentines teritorijas, vengia formuluoti kokius nors teiginius. Jam svarbiausia – panardinti žiūrovus į emocijų ir juslių tirštą atmosferą, eksponuoti netikėtus grožio pavidalus ir, žaidžiant garsais, šviesomis, aktorių kūnais ir technologiniais efektais, ieškoti naujų sceninės raiškos būdų. Kadangi režisierius neseka psichologinės vaidybos tradicija ir išbando alternatyvius aktorinės kūrybos būdus, paprastai sunku pasakyti, ką jaučia jo spektaklių veikėjai. Be to, jis dažniausiai renkasi ne teatrui parašytus tekstus ir sceninį pasakojimą, derindamas skirtingas medijas, konstruoja iš poetinių asociacijų, ženklų, užuominų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai