Prenumeratos modelis prekyboje: nuo nuolaidų sveikiems produktams iki partnerystės su „Netflix“
- „Carrefour Plus“ bando partnerystę su „Netflix“.
- Lietuvoje „Wolt“ klientai dažniausiai užsisako prekių iš „McDonlad’s“, „Sushi Express“, „Pizza Express“, „Wolt Market“, „Jammi“ ir „Rimi“.
- Per pandemiją prenumeratą pasiūlęs „Pret A Manger“ dabar šioje srityje regi daugiausia augimo galimybių.
„Carrefour“ ir „Netflix“ pirkėjams, besilankantiems kurioje nors iš 108 Ruano ir Bordo vietovėse esančių parduotuvių, pasiūlė bendrą prenumeratos programą, rašo specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai