2024-01-22 14:13

Prenumeratos modelis prekyboje: nuo nuolaidų sveikiems produktams iki partnerystės su „Netflix“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Prenumeratos srityje kai kurie prekybininkai jungiasi su paslaugų teikėjais iš visiškai su prekyba nesusijusių sričių. Pavyzdžiui, stambus Prancūzijos mažmenininkas „Carrefour“ pranešė apie partnerystę su „Netflix“. Prenumeratos modelį 14 valstybių, įskaitant Lietuvą, pristatė ir prekių pristatymo platforma „Wolt“.
  • „Carrefour Plus“ bando partnerystę su „Netflix“.
  • Lietuvoje „Wolt“ klientai dažniausiai užsisako prekių iš „McDonlad’s“, „Sushi Express“, „Pizza Express“, „Wolt Market“, „Jammi“ ir „Rimi“.
  • Per pandemiją prenumeratą pasiūlęs „Pret A Manger“ dabar šioje srityje regi daugiausia augimo galimybių.

„Carrefour“ ir „Netflix“ pirkėjams, besilankantiems kurioje nors iš 108 Ruano ir Bordo vietovėse esančių parduotuvių, pasiūlė bendrą prenumeratos programą, rašo specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM).

52795
130817
52791