VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2021-07-13 08:00

„Sadomaksa“ 20 metų sukaktį žymi moderniame centre Vilniuje

Naujasis bendrovės „Sadomaksa“ klientų aptarnavimo centras Vilniuje – itin erdvus ir patogus.
Naujasis bendrovės „Sadomaksa“ klientų aptarnavimo centras Vilniuje – itin erdvus ir patogus.
„Pastarieji metai gerai pademonstravo, ką reiškia kokybiška termoizoliacija. Kai krovinių skyriuje reikia palaikyti pastovią temperatūrą, o žiemą lauke ji krito 30 laipsnių žemiau Celsijaus,  vasarą peršoko ir 30 laipsnių karštį, iššūkių vežėjams tikrai netrūko“, – tikina Laimonas Kamienas, UAB „Sadomaksa“ direktorius.

Šaldymo įrangą ir termoizoliaciją kelių transportui diegianti „Sadomaksa“ jau du dešimtmečius rūpinasi, kad kroviniai, kurie turi būti gabenami specialioje temperatūroje, saugiai pasiektų kelionės tikslą. Rinkoje vardą užsitarnavusi bendrovė jau daug metų yra tarptautinės lyderės „Carrier Transicold“, siūlančios pažangias, energiją taupančias ir aplinką tausojančias krovinių šaldymo sistemų technologijas, įgaliotoji atstovė Lietuvoje. Iki 0,2 laipsnių tikslumo nustatytą temperatūrą palaikanti, paprastai prižiūrima ir nesudėtingai pataisoma įranga, ypač tiksli nepriklausoma automobilinės šaldymo įrangos telematinė sekimo sistema, išvystytas servisų tinklas – „Sadomaksos“ stiprybės, kuriomis naudojasi įvairūs klientai, nuo ypatingo tikslumo reikalaujančių farmacininkų iki kurjerių tarnybų ar didžiųjų prekybininkų. Įmonė priklauso tarptautiniam „Carrier Transicold“ servisų tinklui, tad jos klientai gali gauti pagalbą daugiau nei 600 vietų įvairiose šalyse.

Pasaulinio lygio sprendimai Lietuvos vežėjams – ne vienintelė nuoseklaus įmonės augimo priežastis. Nuo pat pradžios „Sadomaksa“ siekė tapti kompanija, kurios servisą klientai vertintų penkiomis žvaigždutėmis.

„Abu dešimtmečius kryptingai investavome į kokybę ir prieinamumą klientams, tam skyrėme praktiškai visą įmonės pelną. Kūrėme kokybės sistemas, didinome efektyvumą, tobulinome technologijas, ieškojome naujausių sprendimų, kuriais galėtume klientams suteikti dar daugiau vertės. Ir, žinoma, patys ugdėmės specialistus, nes niekas Lietuvoje „šaltininkų“ neruošė“, – pasakoja L. Kamienas.

Pastangos netruko duoti rezultatų: veiklą garaže su keturiais darbuotojais pradėjusi bendrovė jau po ketverių metų atidarė modernų centrą Kaune, vėliau – Klaipėdoje, o šiandien turi servisų tinklą visuose didžiuosiuose miestuose. Naujausias, modernus ir itin patogus darbuotojams bei klientams „Sadomaksos“ aptarnavimo centras neseniai atidarytas Vilniuje. Sostinėje esančiame didžiausiame įmonės centre vienu metu įrangą montuoti ar detales keisti galima net 10-čiai automobilių ar priekabų.

„Labai džiaugiamės, kad dabar klientus galime pasikviesti į erdvų aptarnavimo centrą Vilniuje, kurį ilgai ir kruopščiai tobulinome, o jo statybai panaudojome visą savo patirtį. Stengėmės, kad mūsų darbuotojams būtų gera ir patogu čia dirbti, o klientams – malonu aptarti jų verslo aktualijas jaukioje aplinkoje“, – džiaugsmo šiuolaikiškais įmonės „namais“ neslepia vadovas.

Įmonė niekada nesiblaškė ir iki dabar užsiima tuo, nuo ko ir pradėjo veiklą: parduoda ir montuoja  šaldymo įrangą, vykdo jos diagnostiką ir techninį aptarnavimą bei remontą. Taip pat įrengia termoizoliaciją įvairiose transporto priemonėse. Būtent pastaroji sritis, o taip pat įvairių ekologiškų, tvarių, efektyvių sprendimų diegimas, anot vadovo, kuria didžiausią vertę vežėjams ir yra esminis kokybės kriterijus.

L. Kamienas šypsosi sakydamas, kad ir bendrovės darbuotojus, ir akcininkus pašalinis nesunkiai palaikytų „išprotėjusiais dėl kokybės“. Smulkiausioms detalėms, kurios nespecialistams gali atrodyti visiškai nereikšmingos, jie skiria daugybę dėmesio.

„Bet kitaip negalime, nes tai, kas atrodo smulkmena, gali smarkiai lemti krovinio būklę.  Kartais tenka aptarnauti ar remontuoti kitur montuotą šaldymo įrangą ar termoizoliaciją. Matome, kokiu mastu gali skirtis kokybė. Dėmesys visoms svarbioms detalėms – didelė pridėtinė vertė mūsų šalies vežėjams, Europoje užimantiems reikšmingą pervežimų su „šalčiu“ rinkos dalį. Svarstome net tokią galimybę, kad atvažiavęs su paprasta puspriekabe vairuotojas netrukus galėtų išvažiuoti su temperatūrine puspriekabe. Tokiam pasiūlymui įgyvendinti infrastruktūrą – 6.000 m2 gamybinių patalpų bei aukštos kvalifikacijos specialistus – jau turime“, – dėsto bendrovės direktorius. 

„Sadomaksa“ nuo pat veiklos pradžios ne tik siūlė kokybiškus „šalčio“ sprendimus įvairioms transporto priemonėms – puspriekabėms, sunkvežimiams ar mažiems automobiliams, bet ir siekė, kad jais būtų kuo sumaniau naudojamasi, nes nuo to priklauso ir jų efektyvumas. Todėl bendrovė ir didelių klientų vadybininkams bei vairuotojams, ir vos vieną ar kelis temperatūrinius automobilius turintiems savininkams organizuoja mokymus, supažindina su įvairiais valdymo niuansais ir tokios įrangos eksploatavimo plonybėmis, tam tikrų krovinių vežimo subtilybėmis. Erdvios mokymosi patalpos, kuriose vairuotojai galės tobulinti įgūdžius ir žinias apie saugų ir ekonomišką temperatūrinių krovinių gabenimą, įrengtos ir naujajame  aptarnavimo centre Vilniuje.

Per du veiklos dešimtmečius „Sadomaksos“ specialistams pavyko padaryti didelę įtaką šaldymo sprendimų kelių transporto priemonėse rinkai Lietuvoje.

„Ilgą laiką Lietuvos vežėjai „šaldantį“ transportą pirkdavo pas gamintojus su jau sumontuota šaldymo įranga. Mums savo sprendimais ir atliktais darbais pavyko įrodyti, kad tokią įrangą racionaliau montuoti čia, Lietuvoje, – dažnu atveju gaminį galime pateikti greičiau, o taip pat pasiūlome ir geresnę kokybę, garantijas bei aptarnavimą, ir mažesnę kainą, kas leidžia vežėjams reikšmingai taupyti, – apie sukeltas permainas klientų galvose ir rinkoje pasakoja L. Kamienas. – Neslėpsiu, šiandien smagu girdėti, kai užsakydamas pagaminti puspriekabes su šaldymo įranga klientas nurodo pageidavimą, kad būtent „Sadomaksa“ tiektų ir montuotų šią įrangą.“

Įmonės vadovas pabrėžia, kad „Sadomaksa“, pradėjusi nuo paties žemiausio laiptelio, visko pasiekė savo jėgomis, atkakliai dirbdama ir augindama klientų ratą. Tiesa, nors garažus seniai pakeitė patogūs centrai, tačiau pasak L. Kamieno, buvo daug lengviau užkabinti spyną fiziškai nei nugriauti „garažus“ darbuotojų ar klientų galvose. Vis dėlto šiandien jau galima teigti, kad sunkus darbas davė rezultatų: įmonė gerai žinoma, o jos darnios, sustyguotos komandos specialistai vertinami kaip itin patyrę. Gausiose klientų gretose vis daugiau tokių, kurie pirmiausia perka ne kainą, o kokybę, išliekamąją vertę, darnų naudojimąsi paslaugomis, tausojantį ir krovinį, ir gamtą. Ekologiškumo ir tvarumo stiprinimas – įmonės ateities kryptis.

„Užbaigdami šį veiklos etapą ir įtvirtinę aukštai iškeltą paslaugų kokybės kartelę norime žengti toliau ir dalytis žiniomis apie tai, kaip krovinius vežti kuo saugiau ir ekologiškiau, kaip tvariau naudoti techniką, kad ji ilgai tarnautų ir darytų kuo mažesnį poveikį gamtai. Jau dabar bendradarbiaujame su mokymo įstaigomis, kolegijomis, ruošiančiomis būsimus inžinierius ir mechanikus. Su aukštos kvalifikacijos specialistais savo komandoje, visa reikiama modernia infrastruktūra ir klientų pasitikėjimu esame nusiteikę dirbti dar ilgus dešimtmečius“, – tikina UAB „Sadomaksa“ vadovas L. Kamienas.

52795
130817
52791