Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-12 09:03
RĖMIMAS
2025-11-11 16:20
2025-11-11 12:10
2025-11-10 15:35
2025-11-10 10:10
2025-11-10 09:42
2025-11-08 11:00
2025-11-07 10:18
2025-11-07 07:54
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Veršiai ar prisiteis kompensacijas?
Tie vežėjai neturi jokių santykių su Lukašenka. Tegu susimoka mūsų prezidentas, Budrys, Ruginiene ir ten bylinėtis gali su Lukašenka kiek nori. Nes kai pakvimpa žalą tai deda į krūmus ir kaltu ieško. Aiškina apie supratingumą - koks supratingumas kai čia verslas ir mokesčiai ir pinigai. Balionai taip ir liko. Tokia pati istorija su Taivanu- prišiko ir paskui ES soludarizuokimes.
Akivaizdu, kad Lietuva labai smarkiai laimi.
Reikėjo veikt su atsarga ir nuosekliai: palikt kelis mėnesius, pvz. iki naujųjų, kad piliečiai ir įmonės išvyktų iš BY, o po to uždaryt sienas aklinai, be jokių landų čipsams su ВНЖ, be jokių tranzitų.Dabar atsikėlė vieną rytą susivėlęs apuokas,pasiklausė radijo žinių, treptelėjo koja ir ... turim chaosą.O pats kažkur nusitrenkęs kabinėja skardinius ženkliukus amerikonams, vaizduoja baisiai dirbantį.
Gabrielius dar geriau varydavo- ordinus pats Ukrainoje susirinkdavo ir tiek.
Athaliniu datu gudriuoliu daug
Jeigu per 4 metu nespėjo išvažiuoti, tai ir per kelis mėnesius nebūtų suspėję.
Negaila tokio verslo
Tokie vežėjai ir žalių žmogeliukų gali atvežti ,jei gerai jiems mokės. Va toks jau tas gyvenimas ir "verslas" su ruzzkij mir.
Dėl pilno vaizdo derėtų pridurti, ir kiek „viršpelnio“ užsidirbo šiuose laukiniuose kraštuose. Ar norima pasidalyti tik nuostoliais?
Linavos skaičiai padriki, klausimas ar valdo informacija. Jokios informacijos apie pačias vežėjų įmones ir jų savininkus. Nenustebins, jei tos įmonės kontroliuojamos iš Rusijos. Dar klausimas kieno tai bus žala. Bet kad įtakoja srautus rusams, faktas.
xmeet.club