Nusprendė galutinai: „Heineken“ traukiasi iš Rusijos
Gamintoja jau anksčiau šį mėnesį sustabdė savo prekės ženklo „Heineken“ pardavimus ir gamybą Rusijoje, kaip ir naujas investicijas ir eksportą į šalį.
„Esame sukrėsti ir labai nuliūdę matydami, kaip karas Ukrainoje toliau vystosi ir stiprėja. Po anksčiau paskelbtos strateginės mūsų veiklos peržiūros padarėme išvadą, kad „Heineken“ verslo nuosavybė Rusijoje dabartinėje aplinkoje nebėra tvari ir perspektyvi“, – sakoma „Heineken“ pranešime.
„Taigi nusprendėme trauktis iš Rusijos“, – priduria įmonė.
„Heineken“ teigia, kad sieks „tvarkingai perduoti“ savo verslą naujam savininkui pagal tarptautinius ir vietinius įstatymus ir negaus jokio pelno iš sandorio, kuris bendrovei atsieis 400 mln. Eur išskirtinių mokesčių.
Anot bendrovės, kad pereinamuoju laikotarpiu toliau mažins veiklos apimtis, siekdama sumažinti nacionalizacijos riziką ir „užtikrinti nuolatinę mūsų darbuotojų saugą ir gerovę“.
„Visomis aplinkybėmis garantuojame, kad mūsų 1.800 darbuotojų atlyginimai bus mokami iki 2022 metų pabaigos, ir padarysime viską, kad ateityje būtų užtikrintas jų užimtumas“, – praneša gamintoja.
Nuo karo pradžios šimtai Vakarų šalių įmonių uždarė parduotuves ir biurus Rusijoje, įskaitant tokius garsius vardus kaip „Ikea“, „Coca-Cola“ ir „McDonald's“.
[infogram id="745f60a2-6461-4925-811c-b93521df963e" prefix="jLc" format="interactive" title="Lietuvos ir pasaulio verslo nutraukiami ryšiai su Rusija"]