FIFA pasaulio salės futbolo čempionato įvaizdžio kampanija: ekstremalų iššūkį padėjo įveikti renginio svarba ir meilė futbolui

Per rekordiškai trumpą laiką įgyvendintas trijų didžiausių Lietuvos arenų, Vilniaus oro uosto bei viešbučių reklaminis apipavidalinimas pareikalavo išskirtinės mobilizacijos, neeilinių vadybinių ir žmogiškųjų resursų.
Lietuvos futbolo federacijos (LFF) generalinio sekretoriaus Edgaro Stankevičiaus teigimu, didžiausias iššūkis buvo dėl COVID-19 pandemijos pakitusios pasiruošimo proceso derinimo galimybės. FIFA atstovai negalėjo tiek kartų apsilankyti Lietuvoje, kiek būna įprasta prieš rengiant tokio masto čempionatus. Didžioji arenų įvaizdžio kūrimo ir derinimo darbų dalis vyko tik nuotoliniu būdu, internetu. Ir tik atstovams atvykus į vietą paaiškėdavo niuansai ir detalės, kurios privalėjo būti operatyviai keičiamos, kad atitiktų itin griežtai reglamentuotus reklaminius reikalavimus. Tai pareikalavo itin aktyvios komunikacijos su partneriais ir kitais atsakingais asmenimis. Maksimaliai sutelkus visas jėgas iššūkius pavyko įveikti ir išlaikyti reikiamą čempionato pasiruošimo lygį.
„FIFA renginiams tai jau yra įprasta, tačiau Lietuvoje tokia praktika dar nėra dažna. Kai vyksta tokio masto renginys – arena turi būti visiškai švari (angl. „clean site”), tai reiškia, kad negalima palikti jokių prekės ženklų, jei jie nėra turnyro ar FIFA partneriai. Tad arenų parengimas Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje susidėjo iš dviejų dalių: švarios arenos parengimo ir tuomet jau suderintos reklaminės „aprangos“ paruošimo. Arenų įvaizdis apėmė kiekvieną arenos kampelį, priemonės buvo ruošiamos daugiau nei 6 mėnesius, o viso paruošto „koncepto” įgyvendinimui turėjome apie 2-3 savaites. Sulaukėme labai gerų įspūdžių ir atsiliepimų, kad arenos atrodo labai gražiai ir vientisai – nuo pat įėjimo iki sėdimų vietų arenose žiūrovai matė vientisą vizualiką ir tik su čempionatu susijusį įvaizdį, tad iškeltą tikslą pasiekti pavyko, ” – sako LFF generalinio sekretoriaus Edgaras Stankevičius.
LFF skelbtą čempionato reklaminio apipavidalinimo paslaugų konkursą laimėjusi UAB ADMEN BALTIC, įvertinusi panašią dar per 2011 m. Europos krepšinio čempionatą įgytą patirtį, suvokė darbų apimtis ir specifiką, suprasdama ir tai, kad reikalavimai šįsyk bus dar griežtesni, o aplinkybės naujos ir nelabai nuspėjamos.
„Per vos 10 dienų turėjome pagaminti ir sumontuoti ypač didelį kiekį gaminių, sukoordinuoti didžiulę, labai įvairių ir vis besikeičiančių darbų apimtį! Supratome, kad privalome ypač skrupulingai pasiruošti namų darbus — sustyguoti kiekvieną atskirą poziciją (iš tūkstančių), kad kiekvienam darbuotojui būtų aišku — ką ir kur montuoti, kur ir kaip turi atrodyti galutinis vaizdas,” – teigė UAB ADMEN BALTIC direktorius Giedrius Kiuberis. „Gamyboje tiksli komunikacija visada yra iššūkis, o dar įvertinant LFF ir FIFA kokybinius standartus! Turėjome daugiau nei 100 žmonių, kuriuos reikėjo greitai ir tiksliai supažindinti su projektu. Turiu pažymėti, kad žmonės buvo ypač susitelkę, organizuoti ir motyvuoti. Jautėsi ne tik profesionalumas, kuris buvo būtinas absoliučiai visuose sprendimuose, bet ir renginio svarbos pajauta bei visą projekto atmosferą persmelkusi meilė futbolui, padėjusi negalvoti apie nuovargį ir slegiančią atsakomybę.”
Reklamos gamybos darbai buvo atliekami UAB ADMEN BALTIC Kauno gamybiniame padalinyje, montavimas – trijose didžiausiose šalies arenose: Vilniaus „Avia Solution Group”, Kauno „Žalgirio” ir Klaipėdos „Švyturio”, įtraukiant ir 9 treniruočių sales. Bendradarbiavimą su FIFA vieni didžiausių Lietuvos reklamos gamintojų UAB ADMEN BALTIC vienareikšmiškai vertina kaip išskirtinę patirtį bendrovės įgyvendintų projektų istorijoje.