2019-02-01 06:45

Slaptieji pirkėjai įvertino bankus – ypač suprastėjo vienas rodiklis

Nora Zikaitė, UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ projektų vadovė: „Papildomi pardavimai, kai klientui pristatomos prekės ir paslaugos, dėl kurių jis nesikreipė, vis dar lieka silpniausia bankų klientų aptarnavimo grandis.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nora Zikaitė, UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ projektų vadovė: „Papildomi pardavimai, kai klientui pristatomos prekės ir paslaugos, dėl kurių jis nesikreipė, vis dar lieka silpniausia bankų klientų aptarnavimo grandis.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Slaptieji pirkėjai ištyrė, kad Lietuvos bankų sektoriuje klientų aptarnavimo kokybė pernai pagerėjo, tačiau vienas rodiklis pastebimai sumenko – bankų darbuotojų gebėjimas parduoti papildomai. Per metus įvyko pokyčių ant lyderių pakylos: į pirmą vietą pakilo Šiaulių bankas, jis žemyn stumtelėjo iki tol aptarnavimo lyderiu buvusį „Citadele“ banką.

Aptarnavimo kokybės bankų sektoriuje tyrimą atliko UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ (SPT), dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.

Slaptieji pirkėjai, užsukę į bankus, šįkart domėjosi galimybe tapti banko klientu. Tirti komerciniai bankai „Citadele“, Medicinos bankas, „Luminor“, SEB, Šiaulių bankas ir „Swedbank“.

52795
130817
52791