Maisto rinkinių verslas – ne tik daržoves supjaustyti

Publikuota: 2018-09-23
Živilė Jokimčiūtė, „Slow Sunday“ bendraturtė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Živilė Jokimčiūtė, „Slow Sunday“ bendraturtė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Maisto produktų su receptais, kaip gaminti valgius, prenumeratą pakeitė dar greitesnė ir paprastesnė valgių prenumerata. Vilniuje plečiasi bent keli subalansuoto maisto, pagaminto pagal dietologų sudarytus specialius ar individualius planus, tiekėjai.

Sostinėje per pastaruosius porą metų tokių maisto tiekėjų padaugėjo. Tačiau patys verslininkai sako, kad kaina konkuruoti nelabai pavyktų, nes subalansuotas maistas yra kokybiškas ir jam pagaminti skirti produktai kainuoja panašiai. Išsiskirti galima paslaugos kokybe – klientų aptarnavimu, valgiaraščio įvairove ir atsakomybe prisitaikyti prie kliento poreikių.

Maitinimas – ne daržoves supjaustyti

UAB „Slow Sunday“, valdanti prekės ženklą „21 diena“, pirmoji pasiūlė subalansuotos mitybos programų Vilniuje.

Živilė Jokimčiūtė, „21 dienos“ sumanytoja ir „Slow Sunday“ bendraturtė, sako, kad nors paslauga veikia jau ketvirtus metus, ji vis dar vadina ją nišine.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Konkurencija šioje srityje įdomi. Visi mano, kad maitinimo verslas – ar maisto į namus, ar restorano – yra labai lengvas: iškepi kepsnį ir supjaustai daržoves. Taip nėra, todėl ir matome pasikeitimų – vieni atsidaro, kiti netrukus užsidaro, tarpusavyje konkuruoja ir pietų vietos, negalinčios peržengti protingos kainos ribos, nes žmonės ims gaminti namuose. Mūsų nišiniame versle rezultatus gali lemti ir sezonas, ir nuotaikos. Pagal praėjusių metų duomenis iš esmės nieko negalime prognozuoti“, – sako p. Jokimčiūtė.

nuotrauka::1left

Pirmiausia užsisako savaitei

Tauras Cicėnas, UAB „Londesa“, kiek daugiau nei metus dirbančios su prekės ženklu „Cityrush“, direktorius ir bendraturtis, sako kadaise suskaičiavęs 7 panašią paslaugą teikiančias įmones, bet dalis jų pasirodo ir dingsta. Dabar, verslininko teigimu, Vilniuje veikia 4–5 tokie tiekėjai, bet, vertinant kokybę, nebūtinai visi jie yra tiesioginiai „Cityrush“ konkurentai.

„70% užsakomų planų yra 3 patiekalų per dieną, savaitės trukmės, 1.500 kalorijų – jie saugesni klientui, kuris pirmiausia nori išbandyti. Tie, kurie renkasi tokią paslaugą, dažniausiai išbando ne tik mūsų, bet ir konkurentų maistą. Jei tinka, galime jiems pasiūlyti geresnę kainą, jei užsisako ilgesnės trukmės programas. Pavyzdžiui, turime klientų, užsisakiusių mūsų maisto pusmečiui, žinoma, tai individualus susitarimas“, – vardija p. Cicėnas.

nuotrauka::2right

Gamina patys

Elena Kovbasiuk , antrus metus veikiančios UAB „Steitas, valdančios prekės ženklą „Health State“, direktorė ir savininkė, sako, kad dėl kokybės užtikrinimo pati bendrovė gamina ir išvežioja maistą.

„Patys gaminame maistą, turime savo patalpas, virėjus, logistiką – savo vairuotojus. Būdami atsakingi už visą procesą nuo pat jo pradžios iki pabaigos, galime užtikrinti kokybę, – sako p. Kovbasiuk. – Visas maistas yra gaminamas mūsų pačių, išskyrus kai kuriuos pusgaminius, bet negalime klientui įdėti prekybos centre pirkto obuolio ar banano kaip priešpiečių patiekalo, tad viską gaminame patys.“

nuotrauka::3left

Plačiau apie maisto rinkinių verslą skaitykite VŽ Premium.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku